Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, pierwszy raz jestem postawiona w sytuacji, ze dokonałam zakupu drona za 3890zl,a otrzymałam opakowanie zestawu do wymiany ekranu w telefonie, który byl otwarty i trudno nawet stwierdzić, czy kompletny, opakowanie naruszone.
Sprzedający twierdzi, że to pomyłka, ale w dniu dzisiejszym pojawiły sie także negatywne komentarze o pomyłkach w wysyłce w komentarzach ocen sprzedającego. Pierwsze negatywne komentarze dzisiaj , konto sprzedajacego zalozone pół roku temu.
Sprzedający pisze, że mam odesłać towar (tzn używany, otwarty zestaw do wymiany ekranuw telefonie)
Rozumiem, że mam odesłać, ale jak to wykonać, aby Sprzedający nie wyparł sie faktu, że to byl produkt, ktory mi wysłał.produkt który na stronie internetowej kosztuje około 100zl, jako nowy
Proszę o instrukcję
Założyłam dyskusję na allegro, po 24h wystąpię o pomoc allegro.
Pozdrawiam
@agatus5 co Ci napisze allegro żeby reklamować, odeślij na reklamację i czekaj na wymianę lub zwrot, bez paniki może w walce przedświątecznej z paczkami pomylili etykiety na paczkach, zdarza się po co od razu wariować 🙂
I trzymaj się dyskusji, teraz sprzedajacy ma 24godz na odpowiedź, później zmożesz poprosić Allegro o pomoc, opisz w dyskusji jaki przyjechał jak możesz zrób zdjęcia przed wysłaniem na reklamację z tytułu rękojmi, sprzedający ma 14dni na odniesienie się do złożonej reklamacji.