Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Czy ktoś się może orientuje jak wyglada zwrot należności w przypadku anulowania zakupu a płatności w ratach?
@djradek1 Tak, kasa wraca do banku a ty po kontakcie z bankiem rozliczasz się: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/informacje-ogolne/co-sie-dzieje-w-przypadku-zwrotu-towaru-za...
@djradek1 Po anulowaniu sprzedawca oddaje pieniądze do banku. Powinien to zrobić niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni. Otrzymasz maila od Allegro z informacją o zwrocie wpłaty. Po zwrocie, w przypadku rat PayU, kontaktujesz się z bankiem w celu rozwiązania umowy kredytowej, a jeśli to raty Od.nowa, kontaktować się nie musisz. Zwrócone pieniądze zasilają Twój limit odnawialny, który masz do wykorzystania na kolejne zakupy ratalne.
Co mam zrobić jeśli sprzedawca nie zwróci pieniędzy do banku? Niby już zwrócił a pieniędzy w banku nie ma
Napisz do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Zgłoś problem - sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i szybko wpłatę zwróci.
@djradek1 ja również widzę, że Sprzedający zwrócił wpłatę 29.04.2021 o 15:53. Wyjaśnię tą sprawę dla Ciebie i wrócę tutaj z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
@djradek1 wracam z odpowiedzią 🙂 Ze względu na majówkę zwrot mógł się przedłużyć. Zazwyczaj trwa to 2-3 dni robocze. Operator płatności dziś zrealizował zwrot, więc powinien już się pojawić na koncie powiązanym z Twoim rachunkiem do spłat. Proszę skontaktuj się w tej sprawie z bankiem.