Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!Nizej opisana sytuacja zdarza się po raz trzeci na przestrzeni ostatnich 4 miesięcy.
Z dniem 30.09 br widniej wpis [na moje zakupy] zakup oplacony a zaraz obok ,,przesyłka odebrana ?????Ponieważ nie otrzymałem tego zakupionego i opaconego towaru -,,sznurówki silikonowe,, to kliknałem ,,przesyłki nie otrzymałem,, co dało odpowiedż : ,, termin nadania Twojej przesyłki jeszcze nie minał.Przewidywany czas nadania Twojej przesyłki to 2.10.2023
a dzisiaj jest 14.10.2023.Nie moge uruchomic pomocy Allegro , w tej sprawie bo nie ma tutaj takiej mozliwosci technicznej.W rozmowie ze sprzedawcą tych sznurówek radzi on i uspokaja że powinnismy poczekac na zwrot tego towaru od Poczty Polskiej bowiem ona jest jego przewoznikiem a poniewaz Poczta Polska nie ma dostępu do paczkomatu inpost pozostaje im tylko zwrot towaru.Nie wiem ile jet w tym prawdy , sprawa wydaje sie byc nieprawdopodobna bowiem zachodzą pytania.Dlaczego Poczta Polska podejmuje sie reazlizacji takich przesyłek które nie moga byc wykonane.Dlaczego ta firma pobiera oplaty [w tym ode mnie] za te niewykonane uslugi.Dlaczego Allegro toleruje takie działania.Do dzisiaj przesyłka nie wrociła do nadawcy ,ja zaplaconego towaru nie otrzymałem.Takie sytuacje powtarzaja się od czterech miesięcy a jej uczestnikiem jest kazdorazowo Poczta Polska.Oczekuję wyjasnienia tej sprawy i zwrotu poniesionych kosztów.Piotr Wożniak ,,popowicka,,
To zakup od firmy czy prywatnego?
@Popowicka czy możesz wyjaśnić mi, dlaczego zamawiając list ekonomiczny i wysyłkę realizowaną przez Pocztę Polską podajesz jako adres odbiorczy paczkomat Inpost, a dokładniej "paczkomat inpost wro 15 M"?
Zamawiasz listy ekonomiczne na adres paczkomatu i dziwisz się że przesyłki nie trafiają do Ciebie? 🙉😂