Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Oznacza to że kurier nawet u Ciebie nie był. Tak mi się wydaje.
@Client:108958281 jakbyś opisał(a) sytuację, to może ktoś by pomógł. Niestety wróżki nie zaglądają na AG.
Post sie źle dodał🙂
Wiesz co, no taki mało fajny temat. Kurierzy, czasem, jak się nie wyrabiają to robią takie szwindle.
Napisz proszę więcej szczegółów transakcji. Czy jesteś konsumentem, zakup na firmę?
Generalnie, do przewoźnika, reklamację zgłosić powinien sprzedawca. To on jest nadawcą paczki i on za to "zapłacił".
Nie no jako osoba prywatna cn, nie na żadną firme tylko dla siebie,kupuje, dodalbym jakies scr ale nie dodaje
Musisz to zgłosić sprzedającemu. Opisz mu dokładnie co się wydarzyło. Niech składa reklamację.
Sprzedajcy to chinczyk na drugim koncu świata ale spróbuje hahahah
Może ponowią próbe doreczenia chociaż wątpie
@Client:108958281 jak wiesz ktory kurier to zadzwon na infolinię i wybadaj temat 😮
@medalik_2009 jak nie zaglądają? 😮 często LEF666 wali na oślep nie mając pełnego poglądu na sytuacje 😉