Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem kartę graficzną, zaznaczoną w ofercie jako nowa i z gwarancją na 24 miesiące. W ofercie również była informacja, że karta jest bez oryginalnego pudełka. Wcześniej na pw spytałem sprzedawcę jak będzie przebiegać gwarancja, w razie ujawnienia jakieś wady produktu. Dostałem odpowiedź, że na karcie widnieje serial number, który podaje się na stronie producenta. Karta przyszła. Chciałem ją zarejestrować na stronie producenta, jednak okazało się, że potrzebuje nie tylko serial number, ale także tzw. ''check number'' czyli 4 cyfrowy kod, który powinien znajdować się w pudełku. Napisałem do producenta, z myślą, że może wysłał by mi ten brakujący check number, jednak dostałem odpowiedź, że owa firma nie jest w stanie mi zapewnić gwarancji, jeżeli produkt był zakupiony bez pudełka, używany, bądź też od nie ''brandowanego'' sprzedawcy owej firmy. Jednym słowem sprzedawca zaznaczył gwarancję na 24 miesiące, jednocześnie nie będąc dostatecznie doinformowanym. Czy w takim wypadku obowiązuje mnie rękojmia na tę kartę? Lub czy po wykonanym już zakupie owej karty mogę ją jeszcze jakoś ubezpieczyć przez allegro?
@kacperr1998 reklamuj u sprzedawcy powołując się na niezgodność z opisem , załącz oświadczenie producenta .
Nie ukrywam, że zakupiłem kartę za dość atrakcyjną cenę jak na ten model, i wątpię, że znalazłbym drugą taką samą za te same pieniądze. Także bardziej by mi zależało na odpowiedzi na moje pytanie dot. rękojmi czy ubezpieczenia
@kacperr1998 rękojmia , sprzedawca odpowiada za towar oraz treść oferty cyt ,,zaznaczoną w ofercie jako nowa i z gwarancją na 24 miesiące,,
Rękojmia za wady (obecnie nazwa się to niezgodność z umową) wynika z ustawy. Gwarancja nie pozbawia cię praw, które przysługują z mocy ustawy.
Ps. W przypadku gwarancji obowiązują postanowienia zawarte w karcie gwarancyjnej. Gwarant może np udzielić gwarancji tylko pierwotnemu nabywcy (w razie odsprzedaży gwarancja wygasa), czy wprowadzić wymóg rejestracji produktu.
A co do branżowych sprzedawców, to większość z nich nie sprzedaje dla klientów końcowych (sprzedają do sklepów,a oni dopiero dla klienta końcowego).