anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co z moim zamowieniem

Client:40533942
#7 Wielbiciel#

Zamowilem ostrzalke do pily lancuchowei przelew kwoty na allegro dnia 8 listopada 2020 i do dnia dzisiejszego nie otrzymalem zamowienia

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:40533942 Cierpliwy jesteś.... Co odpowiedział kupujacy? Telefon? email?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:40533942 Otwórz Dyskusję ze sprzedawcą; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i wyjaśnij sprawę. Do Dyskusji włączy się pracownik Allegro, który Ci pomoże.

Możesz też złożyć wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@Client:40533942 jaki czas dostawy był podany? czy sprzedawca się kontaktował lub odpowiadał na pytania?

 

oznacz moderatorów