Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć! Tak jak w tytule. Mam sprawę, że kupiłem laptopa od chłopka z allegro lokalnie. Na zdjęciach wszystko było ok, cena też bardzo przystępna. Zdecydowałem się wziąć udział w licytacji i kupić laptopa, a dokładniej to Lenovo yoga 510-14. Parametry w porządku do pracy biurowej i przeglądania internetów. I3-6th gen, 8GB RAM i dysk 240GB SSD, bateria 7 godz pracy wytrzymuje. Na zdjęciach wszystko wyglądało elegancko, laptop ładny, nie jakiś mocno skatowany i co dla mnie najważniejsze - zawiasy 360°, że laptopa można używać jak tablet. Mega sprawa. Podekscytowany wracam kilka dni temu z paczką do domu, odpakowuję, otwieram laptopa a moim oczom ukazują się zawiasy które ruszają się jak [edytowano]. Jeden chodzi z mega oporem a drugi aż za luźno, przez co ekranu nie da się ustawić równo i strasznie to denerwuje. Kilka godzin później już zdenerwowany postawiłem skorzystać z laptopa drugi raz. Myślałem, że może się po prostu w czasie transportu przestawiły bo kurier rzucał paczką i wystarczy je dobrze nastawić ruszając matrycą ale no nie. Wtedy właśnie też zauważyłem wypalenie ekranu, o którym sprzedający nie wspomniał. Na koniec dodam o strasznie popękanej i wyszczerbionej obudowie (w ogłoszeniu sprzedający napisał tylko o jednym małym pęknieciu, a jest ich o wiele wiecej). Napisałem do sprzedającego to stwierdził, że jestem oszustem i że to ja uszkodziłem laptopa oraz zaproponował odesłanie mu sprzętu na SŁOWO HONORU, rozumiecie? Nawet mi dokładny adres podał😆. Pytam się teraz was mordeczki czy jest szansa na odzyskanie kasy z Allegro Protect i czy jeżeli by mi się udało to czy muszę odesłać sprzęt do nieuczciwego sprzedającego, gdyż nigdy nie korzystałem z ochrony kupujących na Allegro. Miło byłoby gdyby ktoś opisał procedury jak to wygląda, co trzeba dokładnie podać w formularzu i ile trwa weryfikacja.
PS. Podsyłam zdjęcie laptopa jak wyglada w rzeczywistości.
Pozdrawiam
@Fabianos_ Jeżeli składasz reklamację to musisz odesłać przedmiot > jeżeli sprzedający tego żąda > odsyłasz na swój koszt > a sprzedający rozpatruje reklamację > najpierw odsyłasz, dopiero potem sprzedający decyduje czy przyjmie reklamację czy ją odrzuci.
Ale to jest zakup z allegro lokalnie. Jaką mam pewność, że po odesłaniu laptopa nie urwie się kontakt ze sprzedającym?
Jak składasz reklamację na niezgodność z opisem to musisz się liczyć że sprzedajacy może zażądać odesłania i jak chcesz żeby reklamacji nie odrzucił musisz odesłać, sprzedajacy może rozpatrzyć reklamację na odległość jak tak postanowi. Sprzedający ma 14dni na rozpatrzenie od chwili zgłoszenia.
@Fabianos_ Cześć. Najważniejsze jest to, żebyś kontynuował dyskusję ze sprzedającym. Jeśli nie uda Wam się dojść do porozumienia, to udostępnimy Ci wniosek o zwrot w ramach Allegro Protect.
@Fabianos_ Przede wszystkim naucz się szacunku dla innych użytkowników. Sprzedający nie jest chłopkiem a artykuły pomocy w konkretnej sytuacji znajdziesz tutaj, na Allegro.
Laptop odesłać musisz, no chyba że liczysz na pieniądze od Allegro i laptop gratis. Odradzam.
@Fabianos_ Jakbyś otrzymał rekompensatę od Allegro a Allegro nie obciąży sprzedającego to towar należy do Allegro, ale jak obciąży to musisz odesłać -chyba logiczne, chcesz kasę i towar?