Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam po zakończeniu dyskusji w sprawie szklanek termicznych dziś tj. 11.01.2023r została nadana do mnie odesłana w grudniu ta sama przesyłka czyli 15 litrów( płyn do spryskiwaczy ) koszyy zwrotu mam pokryć ja nie chcę tego towaru. We wcześniejszym upewnieniu firma poinformowała, że mam przesłać paczkę na ich koszt dlaczego mi ją odsyłają jeśli ja nie zamawiałam tego produktu ?
@domek0 "dlaczego mi ją odsyłają jeśli ja nie zamawiałam tego produktu ?"
Najlepiej będzie zapytać o to sprzedawcę. Skąd my to mamy wiedzieć?
@domek0 A jak zakończyła się dyskausa, jakie są jej ustalenia?
Tak jak wcześniej wspomniałam sprzedawca zgodził na przesłanie towaru i opłaty kosztów przesyłki, którego nie zamówiłam . Dyskusja się zakończyła bo towar, który zapłaciłam został dostarczony, a towar zły przesłałam na adres sprzedawcy i potwierdzenie dostawy. Tego potwierdzenia nie otrzymałam tylko zwrócili mi ten towar ,abym to ja zapłaciła gdzie sens gdzie logika? Firma będzie miała manko na 15l płynu do spryskiwaczy mi każą zapłacić ja tego towaru nie chcę poprostu!.
@domek0 Trochę dziwnie to opisujesz i nie jestem pewien czy do końca dobrze rozumiem sytuację ale za towar nie zamawiany nie musisz płacić.
Więc jeśli wysłali Ci ponownie towar którego nie chcesz to nie musisz robić nic - jeśli sprzedawcy zależy na tym aby ten towar odzyskać to niech go sobie od Ciebie sam odbierze na swój koszt. Ty nie musisz robić nic a tym bardziej za niego płacić.
Jak dziwnie właśnie dziwne to to, że przesłałam towar do sprzedawcy ,ktorego nie zamawiałam potwierdzenie przesłałam za potwierdzeniem odbioru, a On mi odsyła ten towar i mam ja za niego zapłacić! W obecnej chwili jest na poczcie i ja nie mam obowiązku odebrania paczki i za nią płacić tak?pozdrawiam.
@domek0 No dziwnie, dziwnie - piszesz bez składni, ciężko zrozumieć co dokładnie miało miejsce.
Tak czy inaczej - nie masz obowiązku odbierania towaru nie zamawianego a nawet jeśli go odbierzesz to na sprzedającym spoczywa odpowiedzialność za ten towar - nie może od Ciebie wymagać abyś go odebrała, opłaciła, odesłała itp. itd.
Jeśli leży na poczcie to go nie odbieraj - wróci do nadawcy.
Co do tego czemu paczka została wysłana - może była to zwykła pomyłka?
Od początku . 01.12 zamówiłam szklanki termiczne towar dotarł-szklanki w pudełku potłuczone i nie przyjęłam towaru( nawet brak etykiety informującej ,,szkło,,)
Firma poinformowana została i z przeprosinami przesłała nie szklanki lecz płyny do spryskiwaczy 15 litrów. Wprowadziłam dyskusję z Allegro zapewniali, że towar zostanie dostarczony przed Świętami ( nie myśląc już, że 2 dni robocze tylko czekania przez kurier pocztex miało być). I znowu dyskusja, że nie mają podpisanej umowy z firmą kurierską, aby odebrać towar niezgodny z zamówieniem proszą o odesłanie na koszt firmy.Przez pomyłkę dostarczyli mi te płyny. Szklanki zostały dostarczone dopoero 15.12 .Z uwagi, że okres przedświąteczny za porozumieniem sprzedającego odesłałam towar na ich koszt. Podziękowali i dyskusja została zakończona. 11.01 dostaję informującej o odbierze tej paczki i opłacenie jej i to mnie dziwi, bo nie zamawiałam tego towaru. Czyli nie odbieram paczkę i niech poczta prześle do sprzedawcy. Na szczęście dowód przesłania tej paczki mam i tylko, że z dobrego serca osobiście przesłałam paczkę to odbijają ją jak pimpong. Ja kosztów nie muszę ponosić bo towaru nie zamawiałam.
Chaotyczna opowieść.
@domek0 przyznam, że również mam problem ze zrozumieniem co się wydarzyło. Czy dobrze rozumiem, że najpierw otrzymałaś stłuczone zamówienie, które od razu zostało odesłane do sprzedającego, później sprzedający wysłał płyn do spryskiwaczy i dodatkowo to pierwotne zamówienie (szklanki termiczne) i 30.12 odesłałaś paczkę z płynem do spryskiwaczy.
Czy później sprzedający ponownie wysłał do Ciebie płyn do spryskiwaczy? I teraz oczekuje, że za nie zapłacisz?
Czy później sprzedający ponownie wysłał do Ciebie płyn do spryskiwaczy? I teraz oczekuje, że za nie zapłacisz?
Tak .
To nie odbieraj czegoś czego nie zamawiałeś.
@domek0 w takiej sytuacji napisz proszę sprzedającemu, że nie odbierasz tej przesyłki, wróci do nadawcy.
Dyskusja przez Allegro została zakończona w sprawie zakupu i odesłanego nie zamówionego przeze mnie towaru i nie można do tego wrócić. W takich sytuacjach jest ważne monitorowanie nieścisłości więc lepiej nie odbierać tej paczki i niech wróci do nadawcy prawda? Można tylko wywnioskować brak kompentencji na stanowisku pracy osoby zatrudnionej myślę, że nie prowadziłam dyskusji z właścicielem i dlatego powstał galimatias.
Ale to dla Ciebie nie ma znaczenia z kim ta dyskusja czy właściciel czy pracownik.
@domek0 Napisałeś, że paczka leży na poczcie > dobrze > odleży swoje 14 dni i wróci do nadawcy > to jego obciążą kosztem zwrotu > to już nie Twoja sprawa.