Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
20 czerwca zamówiłam produkt. 21 czerwca dokonałam za niego wpłatę przelewem tradycyjnym. Dziś 24 i wpłata jeszcze nie doszła, wczoraj dzwoniłam do sprzedającego i nie mają pieniędzy, status płatności rozpoczęty. Gdzie się podziały te pieniądze? Z kim się kontaktować i jak z allegro czy PayU? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:65205008 taki przelew może iść do 5 dni roboczych / Poczta /
@Client:65205008 Jeśli masz potwierdzenie tej wpłaty, prześlij nam jego zdjęcie na adres: spolecznosc@allegro.pl. Sprawdzimy czy wszystkie dane się zgadzają.
pani sprzedająca poleciła mi anulować płatność i że wtedy może pieniądze do mnie wroca, bo być może utknęły gdzieś i allegro nie wie gdzie je przekierować. Czy jeśli tak zrobię to jak pieniądze do mnie wrócą przy tej metodzie płatności? Bank je poczta odeśle?
@Client:65205008 Najprawdopodobniej skontaktuje się z Tobą PayU, w celu uzyskania danych do zwrotu tej wpłaty. Jeśli więc ją anulowałaś, poczekaj na wiadomość od operatora płatności.