Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
12.08 br. kupiłam i zapłaciłam w Payu strój kąpielowy. Transakcję anulowałam bo okazało się że mimo mojego rozmiaru i tak będzie za mały. Do dzisiaj nie dostałam zwrotu zapłaty. Co mam zrobić bo Firma, której zapłaciłam jest zagraniczną?Ewa
najskuteczniejsza byłaby dyskusja , ale po anulowaniu nie masz możliwości jej zainicjowania , napisz tu - https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
o swoim problemie , podaj nick sprzedawcy oraz numer zamowienia .
zadziała podobnie jak dyskusja .
@Client:99816467 Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedający otrzyma ponaglenie i szybko pieniądze odda.
@Client:99816467 Cześć! Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Zajmujemy się tą sprawą, dostaniesz od nas odpowiedź mejlową.