Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam suszarkę we wrześniu po 4 użyciach zepsuła się więc odesłałam ja do sprzedawcy. Napisał tylko że reklamacja uznana i do dnia dzisiejszego ani pieniędzy ani naprawionego sprzętu. Co mam dalej zrobić żeby odzyskać cokolwiek.
@Client:102648423 Może warto w tej sprawie skontaktować się ze sprzedającym, a nie pytać na forum? Chyba że jest brak kontaktu, to załóż dyskusję.Zapewne wtedy odezwie się szybko.
Robiłam już wszystko od dyskusji po kontakt ze sprzedającym który od MSC zapewnia mnie że już odsyła produkt i nic dalej się nie dzieje. Zaczynam być bezradna w związku z tym
@Client:102648423 odstąp od umowy powołaj się na ten paragraf
Art. 43e. 1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć
oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
5) z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie
doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez
nadmiernych niedogodności dla konsumenta.