Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj wieczorem został wysłany przelew,zapłata za produkt.niestety do tej pory na mailu nie pojawiło się powiadomienie s allegro przysłało mi informację żeby zrealizować płatność.co zrobić? pozdrawiam
@Zibi10291029 W zakładce Moje zakupy kliknij Szczegóły zakupu i rozwiń szczegóły zakupu, a następnie sprawdź status tej wpłaty. Jeśli jest nieudana, anulowana, pieniądze wrócą na Twoje konto po około 3 dniach. Musisz więc ponowić płatność.
@Zibi10291029 wczoraj wykonałeś trzy transakcje dwie płatności mają status "anulowana", a jedna dotycząca oferty nr 6787004453 "zakończona" - jedynie tutaj płatność zakończyła się poprawnie i środki trafiły do sprzedającego. Jeżeli chodzi o pozostałe dwa zamówienia konieczne będzie ponowienie płatności.