anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić by pieniądze wpłynęły na konto brata?

Client:42981743
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

Mam nietypową sprawę.

W lipcu na moje urodziny brat [edytowano] przez allegro zamówił dla mnie teleskopową suszarkę. Podaję link do strony;  https://allegro.pl/oferta/teleskopowa-suszarka-na-pranie-bielizne-duza-i-pojemna-rozsuwana-xxl-15078... .

Suszarka była złamana w nieuszkodzonym pudle. Zostało wysłane zdjęcie i prośba o zwrot pieniędzy. Brat nie miał wykupionego SMART-a więc sama zamówiłam kuriera i wysłałam na adres; [edytowano]

Dostałam mail od kuriera, że  19 sierpnia o 11:22 suszarka została dostarczona na ww.adres. Do tej pory pieniądze nie wpłynęły na konto brata. Wysłałam info w tej sprawie do [edytowano] ,  jego odpowiedź, to abym się bezpośrednio z allegro kontaktowała co niniejszym czynię. Próbowałam się wielokrotnie kontaktować telefonicznie ze sklepem pod nr [edytowano] oraz [edytowano] ale nikt nie odbiera. Bardzo proszę o pomoc, jestem emerytką i nie do końca umiem się "poruszać" w internecie chociaż do tej pory jakoś sobie radziłam.

Liczę na Waszą wyrozumiałość i możliwie szybką pomoc.

Pozdrawiam

[edytowano]

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@Client:42981743 Jak suszarka była uszkodzona, to składa się reklamację. A jak był zwrot, to może być w wysokości jej wartości, bo zwraca się pełnowartościowy towar.

Poza tym nie podaje się prywatnych danych na publicznym forum.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:42981743   Trudny orzech.  Nie znasz  wszystkich aspektów  zwrotu, jaki był powód zwrotu.  Nie jesteś stroną transakcji, nie masz albo nie powinnaś mieć dostępu do konta brata.

Jeżeli to naprawdę brat i masz dostęp do jego konta Allegro to przynajmniej podaj jakieś szczegóły,  kiedy był zakup, co było zgłoszone sprzedającemu jak wada, usterka?

Jeżeli tak jest że brat nie potrafi albo nie może sam tego napisac  a ty działasz jako sekretarka to

przynajmiej udawaj  brata.  Bo tak naprawdę osobom obcym nie powinno się pomagać.

Potrzeba więcej dokładnych danych: daty,  wiadomości, itp...

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:42981743 zachęcam do założenia dyskusji ze sprzedającym - musi to zrobić brat ze swojego konta. Tam będzie najłatwiej wyjaśnić sytuację, a w razie potrzeby wezwać doradcę allegro. 

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:42981743 Odesłana, więc teraz tylko zostaje otwarcie dyskusji z konta z którego dokonano zakupu, zwrot z innego konta to sprzedający może nie wiedzieć o jaki i od kogo ten zwrot, dyskusja: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

Client:42981743
#7 Wielbiciel#

Ta droga jest najlepsza i w przyszłości na pewno z niej skorzystam ale...obym nie musiała.

Moja sprawa była jednak bardziej skomplikowana bo wszystko powinien załatwić brat przez allegro gdzie złożył zamówienie...dlaczego tego nie zrobił? Szkoda słów i nerwów. Ponieważ to miał być prezent dla mnie czułam się poniekąd zobowiązana do załatwienia sprawy czyli odzyskania wpłaty za wadliwy sprzęt. Udało się!!! Jednak po dość uciążliwych kontaktach ze sprzedawcą. Ważne, że jest ZWYCIĘSTWO, nigdy nie mów nigdy. Przy okazji mam też nauczkę; nie pomagaj LENIWCOM.

Za wszystkie wspomagające głosy dziękuję. Czułam się z WAMI odważniej.

Pozdrawiam

Liliana

oznacz moderatorów