Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Mam nietypową sprawę.
W lipcu na moje urodziny brat [edytowano] przez allegro zamówił dla mnie teleskopową suszarkę. Podaję link do strony; https://allegro.pl/oferta/teleskopowa-suszarka-na-pranie-bielizne-duza-i-pojemna-rozsuwana-xxl-15078... .
Suszarka była złamana w nieuszkodzonym pudle. Zostało wysłane zdjęcie i prośba o zwrot pieniędzy. Brat nie miał wykupionego SMART-a więc sama zamówiłam kuriera i wysłałam na adres; [edytowano]
Dostałam mail od kuriera, że 19 sierpnia o 11:22 suszarka została dostarczona na ww.adres. Do tej pory pieniądze nie wpłynęły na konto brata. Wysłałam info w tej sprawie do [edytowano] , jego odpowiedź, to abym się bezpośrednio z allegro kontaktowała co niniejszym czynię. Próbowałam się wielokrotnie kontaktować telefonicznie ze sklepem pod nr [edytowano] oraz [edytowano] ale nikt nie odbiera. Bardzo proszę o pomoc, jestem emerytką i nie do końca umiem się "poruszać" w internecie chociaż do tej pory jakoś sobie radziłam.
Liczę na Waszą wyrozumiałość i możliwie szybką pomoc.
Pozdrawiam
[edytowano]
@Client:42981743 Jak suszarka była uszkodzona, to składa się reklamację. A jak był zwrot, to może być w wysokości jej wartości, bo zwraca się pełnowartościowy towar.
Poza tym nie podaje się prywatnych danych na publicznym forum.
@Client:42981743 Trudny orzech. Nie znasz wszystkich aspektów zwrotu, jaki był powód zwrotu. Nie jesteś stroną transakcji, nie masz albo nie powinnaś mieć dostępu do konta brata.
Jeżeli to naprawdę brat i masz dostęp do jego konta Allegro to przynajmniej podaj jakieś szczegóły, kiedy był zakup, co było zgłoszone sprzedającemu jak wada, usterka?
Jeżeli tak jest że brat nie potrafi albo nie może sam tego napisac a ty działasz jako sekretarka to
przynajmiej udawaj brata. Bo tak naprawdę osobom obcym nie powinno się pomagać.
Potrzeba więcej dokładnych danych: daty, wiadomości, itp...
@Client:42981743 zachęcam do założenia dyskusji ze sprzedającym - musi to zrobić brat ze swojego konta. Tam będzie najłatwiej wyjaśnić sytuację, a w razie potrzeby wezwać doradcę allegro.
@Client:42981743 Odesłana, więc teraz tylko zostaje otwarcie dyskusji z konta z którego dokonano zakupu, zwrot z innego konta to sprzedający może nie wiedzieć o jaki i od kogo ten zwrot, dyskusja: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Ta droga jest najlepsza i w przyszłości na pewno z niej skorzystam ale...obym nie musiała.
Moja sprawa była jednak bardziej skomplikowana bo wszystko powinien załatwić brat przez allegro gdzie złożył zamówienie...dlaczego tego nie zrobił? Szkoda słów i nerwów. Ponieważ to miał być prezent dla mnie czułam się poniekąd zobowiązana do załatwienia sprawy czyli odzyskania wpłaty za wadliwy sprzęt. Udało się!!! Jednak po dość uciążliwych kontaktach ze sprzedawcą. Ważne, że jest ZWYCIĘSTWO, nigdy nie mów nigdy. Przy okazji mam też nauczkę; nie pomagaj LENIWCOM.
Za wszystkie wspomagające głosy dziękuję. Czułam się z WAMI odważniej.
Pozdrawiam
Liliana