Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam towar, który opłaciłam z góry 10.04.2020. Towarn nie dotarł, sprzedawca nie odpowiada na telefony. Napisałam do niego wiadomość przez allegro, łaskawie odezwał się po 14 dniach. Twierdził, że zwróci pieniądze. Do dnia dzisiejszego tj. 03.05.2020 nie ma ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Co jeszcze mogę zrobić żeby odzyskać pieniadze?
@Client:81183845 Założyć dyskusję, Ma 24h na odpowiedź, Potem możesz zaprosić do dyskusji pracownika Allegro. Jak zawiedzie - skorzystać z POK.
I tu chyba będzie problem, bo zamówienie zostało złozone i opłacone zanim załozyłam konto w allegro.
Załóż teraz konto na Allegro na ten sam adres e-mail, z którego kupowałaś bez rejestracji, bez logowania, potem poproś Allegro o dodanie Twoich zakupów do tego konta. Jeśli tak się stanie, będziesz mogła założyć Dyskusję i złożyć wniosek o zwrot wpłaconych pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących.
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=c0e58dc2-7dda-44ab-9ede-d4435f1ddef4
Możesz też napisać do Allegro w tej sprawie, ponaglą sprzedawcę; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
a jeśli nie to **piiip** zbita 🙂
Dziękuję za podpowiedź. Napisałam prośbę do Allegro.... ale czy można jakoś ponaglić oszusta ? ....wątpię. Kasę zgarnąl i tyle.