Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem przedmiot i go nie odebrałem go ale nie otrzymałem zwrotu kasy.
@Client:118682454 czy poinformowałeś sprzedającego, że odstępujesz od umowy? Podaj proszę numer tego zamówienia.
@Client:118682454 kupiłeś od prywatnego sprzedawcy czy firmy?
@Client:118682454 Samo nieodebranie przesyłki nie jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy - a to jest warunek konieczny do zwrotu środków (w przypadku zakupu od firmy)
W przypadku zakupu od osoby prywatnej - nie ma ona w ogóle obowiązku zwracania środków jeśli nie wyrazi na to zgody.
Nie odebrałeś przesyłki a ona wróciła do nadawcy i być może musiał pokryć koszty zwrotu . Skontaktuj się z nim bo może jesze może ci wysłać ponownie po pokryciu ponownych kosztów dostawy .
@Client:118682454 zakupiłeś przedmiot czyli jest Twój bez względu na to gdzie on aktualnie jest , Ustawodawca jasno określa co należy zrobić w przypadku rezygnacji z zakupu .