anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić gdy sprzedający nie chce zwrócić pieniędzy ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:59867654
#3 Debiutant#

15 dni temu zwróciłem konto do gry które nie było zgodne z opisem wczoraj spytałem się go kiedy będzie zwrot pieniędzy a on się spytał jaki zwrot więc wysłałem  mu zdjęcie zwrotu a on mi odpisał ze jest tylko możliwość wymiany więc otworzyłem dyskusje gdzie napisałem ze konto jest już wrócone i nie chce je wymienić tylko  otrzymać  zwrot pieniędzy po czym mi odpisał ze grałem już w grę więc napisałem mu w czym jest problem a ten dalej nie chce mi zwrócić pieniędzy tylko chce wymienić konto na inne 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
LEW433
#21 Demiurg#

Skoro tak Ci odpisał złóż wniosek do POK, oczywiście osoba prywatna ma prawo do nie przyjmowania zwrotów, może także naprawić towar: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Co ty znowu wypisujesz?????

Chyba widzisz to; konto do gry które nie było zgodne z opisem.

Więc jaki zwrot? To jest reklamacja. Skoro sprzedawca w wyniku reklamacji napisał w Dyskusji, że chce towar naprawić lub wymienić, kupujący nie otrzyma żadnej rekompensaty z POK. Wprowadzasz w błąd.

Dodatkowo pytający zaznaczył ten post jako rozwiązanie, niesłusznie.

 

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@LEW433 Ten pytający, to pewnie nie wie, które odpowiedzi ma obowiązek oznaczać jako rozwiązanie. Ja bym go zbeształ za taką nieodpowiedzialność 🤣

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Client:59867654  Być może są jakieś inne szczegóły, ale z tego co piszesz to  wygląda na to że złożyłeś reklamację.  Sprzedający nie musi ci zwracać pieniędzy, ma obowiązek  naprawić błąd czyli dostarczyć produkt zgodny z opisem.  Skoro chce dać nowy poprawiony produkt to problem jest  rozwiązany, nie możesz się domagać pieniędzy.

Edit: nie zamykaj dyskusji dopóki sprawa nie zostanie całkowicie rozwiązana.

oznacz moderatorów
Client:59867654
#3 Debiutant#

tylko problem jest taki że albo wymienia konto albo daje mi nowe hasło do tego ale konto i tak nie będzie na własność więc niczego nie naprawi tym 

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Są przypadki, kiedy zwrot nie przysługuje. Dotyczy produktów spersonalizowanych i przekazanych elektronicznie. Musisz udowodnić, że nie jest zgodne z opisem.

Twierdzenie, źle mi się gra (a jak widzę, grałeś) nie przejdzie.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Client:59867654  Nie ma takiej opcji żeby konto przeszło na twoją własność.  Dosłowna "sprzedaż konta"  jest sprzeczna  z regulaminem Steam i  praktycznie nie istnieje, chociaż może komuś się to udało..

To co  sprzedają na Allegro to tylko dostęp do konta, a konto i tak pozostaje własnością  sprzedającego.  Oczywiście że jest to trochę nieprawda w opisie, ale wszyscy  przymykają na to oko.

Mimo tego jest to przydatna opcja bo za marne kilka zł  można sobie wypróbować grę  zanim się ją naprawdę kupi,  bo może się okazać że nie warto było,  gra nie warta zakupu.

Jeśli sprzedający udostępnił ci konto,  odpuść sobie, szkoda sobie psuć nerwów, świata nie naprawisz.

oznacz moderatorów