anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co zrobić gdy sprzedający nie oddał kosztów przesyłki za odesłany wadliwy towar?

MAMY ROZWIĄZANIE!
rajty-pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, skorzystałem z możliwości kontaktu ze sprzedającym poprzez dyskusję aby zareklamować towar, u którego wykryłem wadę podczas użytkowania. W trakcie przebiegu dyskusji, otrzymałem zapewnienie, że po odesłaniu przeze mnie towaru, otrzymam zwrot za zakupiony produkt i zwrot za koszty odesłania go do sprzedawcy oto treść informacji, którą mi przesłał:

Orion-Gold 3 listopada 2022 08:05
Dzień dobry dziękuję za informację. Bardzo proszę o wysłanie tej termomisy do nas w ramach reklamacji. Gdy paczka do nas dojdzie do 14 dni dokonamy zwrotu pieniędzy + koszt wysyłki paczki do nas.

Niestety, nie otrzymałem całej kwoty. Nie uwzględnia ona moich kosztów poniesionych za odesłanie wadliwego towaru. Choć jest to mała kwota, tylko 16,00 to jednak jest to niedotrzymanie warunków umowy. Bardzo proszę o przekazanie tej informacji sprzedającemu.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
LEW433
#21 Demiurg#

Bo zrobiłeś zwrot a wówczas odesłanie należy do kupującego, zawsze tak jest (za darmo masz w Smarcie) a jakbyś reklamował to sprzedajacy oddałby całość. Jednak jak składałeś reklamację to musi zwrócić Ci koszt odesłania, więc napisz do niego.

oznacz moderatorów