Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
22 lipca zwrócilam towar ze względu na za mala rozmiarowke. Sprzedawca potwierdzil odbiór zwrotu ale twierdzi, że allegro przetrzymuje zapłatę i nie mam zwrotu pieniędzy. Co mam zrobić,?
@Client:64165984 Jeżeli nie masz maila od Allegro z informacją o zwrocie wpłaty, sprzedawca jej nie zwrócił. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko pieniądze odda.
Jeżeli mail od Allegro był, sprawdź dokładnie swoje konto bankowe, ponieważ pieniądze powinny wrócić. Gdyby nie wróciły, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@Client:64165984, widzę, że korespondowałaś z nami mejlowo w tej sprawie. Tak, jak pisaliśmy, Twój bank powinien skontaktować się z operatorem płatności BLIK, aby rozwiązać tę sprawę. My po swojej stronie potwierdzamy, że Sprzedający zwrócił środki. Otrzymałaś potwierdzenie zwrotu w korespondencji.
Mam nadzieję, że sprawę uda się pomyślnie wyjaśnić.
Bank prosi o potwierdzenie realizacji zwrotnego przelewu . Proszę o zalaczniki
@Client:64165984, taki dokument otrzymasz kontaktując się z nami przez formularz kontaktowy - widzę, że już to zrobiłaś. Proszę Cię o cierpliwość.
Nadal nie mam zwrotu pieniędzy za zwrot towaru . Sprawa ciągnie się od lipca. Bank dal na piśmie ze zwrotu na konto nie ma. W najbliższym czasie oddam sprawę na policje
@Client:64165984, bardzo mi przykro, że ta sprawa wciąż jest nierozwiązana.
Tak, jak napisaliśmy w korespondencji mejlowej - wciąż czekamy na odpowiedź od operatora płatności. Problematyczny jest brak numeru konta bankowego na potwierdzeniach zwrotów BLIK. Natomiast jeśli w Twojej sprawie zgłoszą się do nas odpowiednie organy, przekażemy wszelkie potrzebne informacje.
Czy udało się wyjaśnić sprawę? Mam podobny problem.
@Fanteczka, widzę, że w tej sprawie korespondujesz z nami mejlowo. Mam nadzieję, że przesłane przez nas potwierdzenie zwrotu pozwoli na wyjaśnienie tej sprawy z bankiem.