anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić gdy sprzedawca anulował zakup z powodu braku płatności. Wpłata około 300 zł przez mpłatnoś

12albert
#1 Nowicjusz#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Płatność natychmiastowa, konto obciążone. 
brak kontaktu ze sprzedającym (mail, telefon) dodatkowo nieciekawa historia i dodatkowe konto sprzedającego (łudząco podobne) już z kilkoma negatywami. 
Brak możliwości zgłoszenia problemu z zakupem 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

12albert sprzedawca nie ma możliwości anulowania zakupu , robi to automatycznie system przy braku wpłaty powyżej 7 dni od zakupu . Sprawdź status płatności tu -https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

Jeśli jest inna niż ,, opłacone ,,sprzedawca środków nie otrzymał 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@12albert Masz możliwość zgłoszenia problemu z zakupem tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa lub tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE Pomoże Ci tam Allegro. 

oznacz moderatorów