Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć! Kupiłam buty, które bardzo szybko po zakupie się rozkleiły. Z braku czasu nie zgłosiłam reklamacji od razu, tylko po czasie. Następnie sprzedający nie odpisywał na moje maile do momentu założenia dyskusji. Po odesłaniu butów do reklamacji - odesłali je, z informacją że buty były Intensywnie używane (nonsens, większość przeleżały) i ich rzeczoznawca odrzucił reklamację. Buty nie były ani intensywnie używane, ani nieprawidłowo, jak na tą firmę z której mam kilka juz par są po prostu słabej jakości! Cena 400 zł. Co teraz mogę zrobić? Jak je ponownie zareklamować czy co począć?
odwołaniem od reklamacji
Odwołać się, udać się do rzecznika konsumentów i uzyskać poradę, a w dyskusji zamknąć jako nierozwiązana.
@LEW433 czemu sugerujesz poświadczenie nieprawdy przez kupującą? Dyskusja została w pełni rozwiązana, wszak reklamacja została rozpatrzona. Allegro takie dyskusje szybciutko zamyka za złośliwego klienta.
Dopóki prawo nie będzie przewidywało automatycznego uznawania reklamacji za zasadną, to powstrzymaj się z **piiip**ycznymi poradami.
@Client:51642208
1. Odwołać się od reklamacji.
2. W razie ponownego odrzucenia zostaje tylko droga sądowa. Można ewentualnie spróbować uzyskać pomoc od miejskiego/powiatowego rzecznika praw konsumenta, ale tu pewnie również skończyłoby się na sądzie. Rzecznik nie może podważyć decyzji reklamacyjnej. Interweniować może jeśli byłyby uchybienia formalne ze strony sprzedawcy, przy rozpatrywaniu reklamacji.
@Client:51642208 możesz sie odwolać od decyzji reklamacyjnej ale żeby wygrać spór musisz mieć na to papier np od rzeczoznawcy że obuwie miało wadę, po odrzuceniu odwolania pozostaje droga sądowa allegro nie ma kompetencji ani prawa podważać decyzji reklamacyjnych a rzecznika praw konsumenta znajdziesz w dużych miastach więc jak jesteś z jakiejś wioski to więcej zachodu niż te buty warte dodajac że sprawę cywilną zakłada powód pozwanemu i musi udowodnić swoje racje w sądzie