anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić gdy sprzedawca przedłuża wiadomości dotyczące reklamacji od 3 miesięcy

Client:49331491
#1 Nowicjusz#

Dnia 07.08.2019roku zakupiłem hulajnogę elektryczną.
Około rok później odesłałem ją z powodu reklamacji ponieważ podczas normalnej jazdy po chodniku odpadło przednie koło. Hulajnoga została naprawiona i odesłana do mnie bez problemowo.
W tym roku w czerwcu hulajnoga zaczęła jeździć po 2 do 4 km na pełnym naładowaniu. Po tym gdy ją odesłałem do sprzedającego, odpisywał po kilku dniach, czasem musiałem po tygodniu się upomnieć z prośbą o informacje zwrotne itd. Prowadzimy tą rozmowę do teraz lecz od 31.08.2021 nie otrzymałem od nich żadnej informacji zwrotnej pomimo wielokrotnych próśb. Bardzo proszę o pomoc co mogę zrobić z tą sytuacją.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:49331491 Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i powinien zająć się Twoją reklamacją.

Możesz też zgłosić się do najbliższego rzecznika konsumentów - pomagają bezpłatnie.

oznacz moderatorów