Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 21.01.2025 kupiłam miedzy innymi 12 sztuk szkła powiększającego. Paczka przyszła przez Orlen w nienaruszonym stanie. Wszystkie przedmioty były, możliwe, że dlatego, iż zamawiałam po 1 sztuce, a szkiełek zamówiłam 12 , a dostałam 1 sztukę. Otworzyłam dyskusję ze sprzedającym, by dosłał mi brakujące 11 sztuk, lub oddał pieniądze, ale tam ciągle odpowiada automat, że odpowiemy jak to tylko będzie możliwe. Zaczynam podejrzewać, że firma ta ma dużo reklamacji albo czekają, aż mi się znudzi. Koszt tego szkiełka to 1,29 więc o co raban. Ale to nie jest w porządku , bo zapłaciłam 15,48 zł. Jestem starą kobietą, uczciwą i uważam, że takie praktyki będą odstraszać od kupowania na allegro. Co mi radzicie. Jeszcze nie wystawiłam tej firmie oceny.
@izabella3011 Na koncie, z którego piszesz, nie ma żadnej dyskusji. Proszę, wskaż numer zamówienia, o które chodzi.
Numer zamówienia 51589f50-d815-11ef-97db-9bf6d04e4e3d z dnia 21.01.2025r. Firma_Karwil. Jak pisałam stara jestem i pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją. Pisałam pod zakupem w zakładce zapytaj o zakup i na poczcie otrzymywałam identyczne odpowiedzi z automatu.
@izabella3011 załóż dyskusję ze sprzedawcą. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mogła poprosić nas o pomoc.
Nie jest to najgorsze, musisz prosić o pomoc doradcę kal tylko będzie możliwość, później jakby się nie odezwał dostaniesz możliwość złożenia wniosku do AP.
Dziękuję, zaczynam się pomalutku uczyć co zrobić gdyby taka sytuacja się powtórzyła, czego sobie ani nikomu nie życzę.
@izabella3011 nie pisz do sprzedającego, tylko otwórz dyskusje. W panelu obok tego zakupu masz 'zglos problem z zakupem'.
Wtedy będzie się musiał ustosunkować do Twojego zarzutu. Po dobie możesz poprosić o pomoc allegro, w ostateczności też tam poprosić o zwrot pieniędzy z Allegro Protect.
Dziękuję za pomoc nie wiedziałam i pisałam w zakładce zapytaj o zakup. Czy dobrze rozumiem, że powinnam była pisać zgłoś reklamację lub problem? Podpowiedź z allegro była tylko o zwrocie towaru, a ja nie chcę zwracać, tylko odzyskać zamówione szkiełka lub pieniądze. Jeszcze raz dziękuję.
@izabella3011 Dobrze rozumiesz, zgłoś problem.
Powodzenia!
Nie wahaj się wołać Allegro na pomoc, gdy Sprzedający nie będzie odpowiadał lub się opierał 🙂