Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam w grudniu hamak, nastepnego dnia anulowałam zakup. mimo to sprzedający wysłał mi towar, który niezwłocznie odesłałam. Do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy za ten towar
@Pawel_Ania Jak anulowałaś to pewnie nie otworzysz dyskusji,https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa sprawdź, a jak nie to musisz spróbować skontaktować się z pomocą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
otworzyłam dyskusję, ale jest od 03.01 decyzja sprzedającego o zwrocie pieniędzy i jest koniec dyskusji, bo jest decyzja, ale pieniędzy dalej nie mam
Skontaktuj się z Alegro Protect, poinformuj nazwę sklepu lub sprzedawcy
@Pawel_Ania sprawdziłam i widzę, że sprzedający zlecił zwrot pieniędzy, który się nie powiódł. Oznacza to, że finalnie zwrot został anulowany. W takim przypadku, proszę skontaktuj się ze sprzedającym i poinformuj o nieudanym zwrocie - powinien go ponowić.
@Pawel_Ania w tej sytuacji możesz założyć dyskusję ze sprzedającym. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź. (czasu nie liczymy w weekendy i święta) Będziesz mógł poprosić nas o pomoc.