anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jak sprzedający nie zwrócił pieniędzy za zwrócony towar?

Pawel_Ania
#1 Nowicjusz#

Kupiłam w grudniu hamak, nastepnego dnia anulowałam zakup. mimo to sprzedający wysłał mi towar, który niezwłocznie odesłałam. Do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy za ten towar 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

@Pawel_Ania Jak anulowałaś to pewnie nie otworzysz dyskusji,https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa sprawdź, a jak nie to musisz spróbować skontaktować się z pomocą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

Pawel_Ania
#1 Nowicjusz#

otworzyłam dyskusję, ale jest od 03.01 decyzja sprzedającego o zwrocie pieniędzy i jest koniec dyskusji, bo jest decyzja, ale pieniędzy dalej nie mam 

oznacz moderatorów

Client:115547907
#9 Pomysłodawca#

Skontaktuj się z Alegro Protect, poinformuj nazwę sklepu lub sprzedawcy

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Pawel_Ania sprawdziłam i widzę, że sprzedający zlecił zwrot pieniędzy, który się nie powiódł. Oznacza to, że finalnie zwrot został anulowany. W takim przypadku, proszę skontaktuj się ze sprzedającym i poinformuj o nieudanym zwrocie - powinien go ponowić. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Pawel_Ania w tej sytuacji możesz założyć dyskusję ze sprzedającym. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź. (czasu nie liczymy w weekendy i święta) Będziesz mógł poprosić nas o pomoc. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów