Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , nie odebrałam produktu z paczkomatu więc wróciła do nadawcy . Nadawca nie chce zwrócić pieniędzy ,co mam zrobić w takim przypadku ?
@beciao1992 przepisy nie precyzują formy, w jakiej oświadczenie o odstąpieniu od umowy ma zostać złożone. Napisałaś w dyskusji, że rezygnujesz z zakupu, a przesyłka została zwrócona do nadawcy. W prowadzonej dyskusji poproś proszę o pomoc pracownika Allegro, to powinno pomóc 🙂
Chodzi o to że nic nie zrobiłam w sensie nie złożyłam zwrotu w aplikacji allegro ani nic i teraz nie wiem ... Jestem bez rzeczy i bez pieniędzy a sprzedający nie chce się dogadać
@beciao1992 Złożyłaś zwrot w Dyskusji, to wystarczy, nie musisz dodatkowo składać w żadnej aplikacji. Poproś w Dyskusji o pomoc pracownika Allegro, wtedy pieniądze natychmiast otrzymasz. Gdyby mimo to sprzedawca nie oddał, złóż wniosek do POK; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia wtedy odda na pewno.
Nie jest to prawda, zgodnie z art 30 Ustawy, to od sprzedającego zależy, czy taką formę akceptuje, ustawowym sposobem jest pisemne powiadomienie sprzedawcy o odstąpieniu. e-mail, zgodnie z Ustawą jest tak traktowany.
@beciao1992 rozumiem. Tak jak napisałam, poproś proszę o pomoc pracownika Allegro w prowadzonej dyskusji. Możesz odstąpić od umowy również e-mailem lub w dyskusji, a z tego co napisałaś wynika, że wcześniej kontaktowałaś się ze sklepem e-mailowo. Nie martw się, na pewno uda się znaleźć rozwiązanie 🙂
i ma rację, bo formalnie to Twoja własność. Musisz odstąpić formalnie od umowy, teoretycznie sprzedawca może potrącić Ci koszt przesyłki (w przypadku Smarta też, bo moze jako klient nie wiesz, ze sprzedawca placi część kosztów przesyłki Smart).