Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałam zwrot zakupionego towaru Inpostem, niestety pierwsza próba doręczenia zwrotu do sprzedawcy była nieudana.
Jaką mam drogę dalszego postępowania? Co w przypadku ponownej nieudanej próby doręczenia zwrotu?
To nie Twój problem jeśli adresowanie było poprawne , sprzedawca ma obowiązek zwrócić środki do 14 dni od odstąpienia od umowy .Jeśli wystąpią problemy ze sprzedawcą i zwrotem środków wróć do nas podpowiemy co dalej .
Jeżeli nadałeś poprawnie a sprzedający nie odbiera to jego problem, jak będą dalej problemy otwórz dyskusję i tam wyjaśnij wszystko, może ci w tym pomoc allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
jak zakup na AL to tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Zadzwoń do sprzedającego, pogadaj, poinformuj, może jest na urlopie albo wogóle nic nie wie że przesyłka była w doręczeniu.