Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przed świętami kupiliśmy pewien produkt od sprzedającego.
Po 3tyg, przestał działać.
Kosztowało nas to ponad 600zl. Od chwili "zaprzestania działania" towaru do dzisiaj, zero odzewu. Nikt nie odbiera tel, zero odp na e-mail. Gdzie to zgłosić? Co z tym zrobić?
moje zakupy - szczegóły - zgłoś problem z zakupem , lub tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
@SebKar1411 Jeżeli kupiliście na Allegro, zgłoście tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Jeżeli na Allegro Lokalnie, tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Wtedy kontakt nagle zostanie nawiązany. Dodatkowo możecie tam poprosić o interwencję pracownika Allegro.
@SebKar1411 Jeśli produkt przestał działać, to możesz złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Reklamację możesz złożyć w dowolnej formie, ale musisz mieć dowód jej złożenia. Sprzedający będzie miał 14 dni na rozpatrzenie zgłoszenia.
Jeśli chcesz skontaktować się ze sprzedającym i zgłosić mu wadę, możesz to zrobić za pomocą Dyskusji: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Jeśli sprzedający się nie odezwie, to złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących: https://allegro.pl/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/info