anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeśli sprzedający nie otrzymał wpłaty, a środki zostały pobrane z konta?

Client:22444393
#1 Nowicjusz#

Witam, w dniu wczorajszym dokonałem płatności internetowej blikiem za zamówienie, które kupiłem na allegro w dniu wczorajszym. Pieniądze zeszły mi z konta na co mam potwierdzenie przelewu. Niestety sprzedawca nie otrzymał mojej wpłaty, kontaktowałem się z nim mailowo i telefonicznie w celu potwierdzenie nie otrzymania środków. Dzwoniłem również do banku Santander i zgłosiłem sprawę i reklamację. Podaję numer oferty: 11428928117. Co w takiej sytuacji mam zrobić? Jak odzyskać pieniądze i ponownie opłacić? Proszę o szybki kontakt.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

estaw1
#8 Zapaleniec#

@Client:22444393 

Wejdź w Moje zakupy, potem kliknij Szczegóły zakupu, następnie Rozwiń szczegóły zakupu. Masz tam po prawej stronie status wpłaty. Zakończona - sprzedawca otrzymał pieniądze. Anulowana lub Nieudana, pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni. Jeśli tak jest, ponów płatność. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:22444393 potwierdzam. Status płatności w tym zamówieniu to "rozpoczęta", dlatego wejdź proszę w Moje zakupy, anuluj rozpoczętą płatność (środki wrócą na Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych) i ponów ją proszę w tej samej zkaładce tak jak radzi @estaw1 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

estaw1
#8 Zapaleniec#

@la_nika To prawda. Wyszło mi z głowy, że może być Rozpoczęta, ale w takiej sytuacji może zostać Zakończona do końca dzisiejszego dnia, zgodnie z regulaminem. Niech kupujący zdecyduje, anuluje lub czeka 🙂 

oznacz moderatorów