Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w dniu wczorajszym dokonałem płatności internetowej blikiem za zamówienie, które kupiłem na allegro w dniu wczorajszym. Pieniądze zeszły mi z konta na co mam potwierdzenie przelewu. Niestety sprzedawca nie otrzymał mojej wpłaty, kontaktowałem się z nim mailowo i telefonicznie w celu potwierdzenie nie otrzymania środków. Dzwoniłem również do banku Santander i zgłosiłem sprawę i reklamację. Podaję numer oferty: 11428928117. Co w takiej sytuacji mam zrobić? Jak odzyskać pieniądze i ponownie opłacić? Proszę o szybki kontakt.
Wejdź w Moje zakupy, potem kliknij Szczegóły zakupu, następnie Rozwiń szczegóły zakupu. Masz tam po prawej stronie status wpłaty. Zakończona - sprzedawca otrzymał pieniądze. Anulowana lub Nieudana, pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni. Jeśli tak jest, ponów płatność.
@Client:22444393 potwierdzam. Status płatności w tym zamówieniu to "rozpoczęta", dlatego wejdź proszę w Moje zakupy, anuluj rozpoczętą płatność (środki wrócą na Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych) i ponów ją proszę w tej samej zkaładce tak jak radzi @estaw1
@la_nika To prawda. Wyszło mi z głowy, że może być Rozpoczęta, ale w takiej sytuacji może zostać Zakończona do końca dzisiejszego dnia, zgodnie z regulaminem. Niech kupujący zdecyduje, anuluje lub czeka 🙂