anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeśli sprzedający nie rozliczył się za zwrócony towar?, a zapłaciłam allegro pay

Client:77352599
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:77352599 zapytać się kiedy dokona zwrotu pieniędzy.

oznacz moderatorów

LucJush
#7 Wielbiciel#

To ja się odniosę także do tematu, co jeżeli sprzedawca zwyczajnie olewa wiadomości, także tę od allegro w kwestii okazania dowodu wysyłki lub zwrotu pieniędzy na konto, a można zauważyć, że codziennie się loguje.
Kiedy nastąpi zwrot pieniędzy ?

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @LucJush, czy sprawa o której piszesz dotyczy Ciebie? Jeśli tak, podaj proszę numer zamówienia którego dyskusja dotyczy, zweryfikujemy to 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

LucJush
#7 Wielbiciel#

@matt_rose Ticket już jest otwarty. Minęło 7 dni od płatności, wysłałem wiadomość do sprzedawcy i zostałem zignorowany. Wtedy po paru dniach otworzyłem spór. Gość dostał już ostrzeżenie od bota allegro i dalej milczy. 

@KOGIEL_T się łaskawie proszę nie wtryniaj skoro nie masz pojęcia o podstawowych opcjach w allegro czy allegrolokalnie jak to kiedy dany użytkownik ostatnio się zalogował.

A co do sprzedawcy, a raczej oszusta i złodzieja to jest to użytkownik [edycja] cały czasy się loguje i wystawia nowy towar.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@LucJush  ja się grzecznie zapytałem, ale jak jesteś taki obeznany w opcjach Allegro, to powiedz mi kiedy ja się ostatnio logowałem, bo nigdzie nie mogę tego znaleźć😉

oznacz moderatorów

LucJush
#7 Wielbiciel#

@KOGIEL_T No jak widać, allegro ukręciło łeb tej funkcjonalności na witrynce dla sklepów 🙂

oznacz moderatorów

LucJush
#7 Wielbiciel#

Kolejne dni mijają, a Jacek teraz w porozumieniu z Allegro oszukuje kupujących, gdyż ani odpowiedzi od allegro, ani odpowiedzi od złodzieja, a ten cały czas się loguje.

LucJush_0-1745641917151.png

 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @LucJush. Podjęliśmy już odpowiednie kroki wobec tego sprzedającego. 

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Widzę, że już zgłosiłeś wniosek o Allegro Protect. Niedługo otrzymasz decyzję w tej sprawie.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:35386082
#14 Krzewiciel#

Nie ma możliwości, żeby sprzedający nie odpowiedział na Twoje wiadomości. W szczegółach zamówienia masz 'zglos reklamację lub problem', kliknij to i napisz do sprzedawcy jeszcze raz. Jeżeli nie odpowie to po 24h możesz poprosić o pomoc Allegro.
Jesteś pewna, że nie zwrócił wpłaty? ona od razu spłaca AllegroPay.

oznacz moderatorów

LucJush
#7 Wielbiciel#

Patrz, nadal nie odpowiada i co mu zrobisz. Ciekawsze co allegro zrobi.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@LucJush  a gdzie Ty to widzisz, że codziennie się loguje🤔

oznacz moderatorów

szymela54
Maestra

@KOGIEL_T A jednak 🙂. Jeśli sprzedaje na allegro Lokalnie, to pod informacją kto zacz - jest data ostatniego logowania.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@szymela54  to wiem😋, ale lokalnie, to nie mógł kupić na raty, a tak btw, to te statusy są nie aktualne, bo np. taki  @Mateo7o007  dziś pisał na  gadane, a status logowania ma wczoraj  15:09😁

oznacz moderatorów

szymela54
Maestra

@KOGIEL_T Ale Lucjusz nie wspominał nic o allegro pay 😛. Statusy są aktualne, tylko aktualizują się w tempie molto adagio🙂.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@szymela54  u nich, to raczej larghissimo😁, a ja się zasugerowałem tematem w którym jest Allegro pay😉

oznacz moderatorów