Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem ze zwrotem pieniędzy, za anulowany zakup. Zakup mogłam anulować bez problemu i od razu dostałam wiadomość, że w ciągu 14 dni kalendarzowych sprzedawca dokona zwrotu pieniędzy . Ten czas minął, pieniędzy dalej nie było, więc napisałam do sprzedawcy, ale ten olał sprawę i nawet nic nie odpisał. Poczytałam trochę w jego negatywnych opiniach, że już parę ludzi oszukał w podobny sposób, o czym niestety wcześniej nie pomyślałam, żeby sprawdzić .
@Client:47650387 Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i pieniądze odda.
Gdyby tak się nie stało, złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Pieniądze na pewno odzyskasz.
@Client:47650387 wysłaliśmy już ostrzeżenie Sprzedającemu w tej sprawie. Jeśli do końca wtorku nie otrzymasz informacji lub środków, skontaktuj się proszę z nami bezpośrednio przez ten formularz. Pomożemy i wskażemy dalsze kroki, aby rozwiązać Twój problem.