anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeśli sprzedawca nie zwraca pieniędzy za anulowany zakup?

Client:47650387
#7 Wielbiciel#

Mam problem ze zwrotem pieniędzy, za anulowany zakup. Zakup mogłam anulować bez problemu i od razu dostałam wiadomość, że w ciągu 14 dni kalendarzowych sprzedawca dokona zwrotu pieniędzy . Ten czas minął, pieniędzy dalej nie było, więc napisałam do sprzedawcy, ale ten olał sprawę i nawet nic nie odpisał. Poczytałam trochę w jego  negatywnych opiniach, że  już parę ludzi oszukał w podobny sposób, o czym niestety wcześniej nie pomyślałam, żeby sprawdzić .

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:47650387 Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i pieniądze odda.

Gdyby tak się nie stało, złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

Pieniądze na pewno odzyskasz.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47650387 wysłaliśmy już ostrzeżenie Sprzedającemu w tej sprawie. Jeśli do końca wtorku nie otrzymasz informacji lub środków, skontaktuj się proszę z nami bezpośrednio przez ten formularz. Pomożemy i wskażemy dalsze kroki, aby rozwiązać Twój problem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów