anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeśli zakupione konto nie działa, a sprzedający nie odpowiada na wiadomości?

Client:79498684
#7 Wielbiciel#

Witam kupiłem gre wszystko szło dobrze dostałem email z kontem i wgl ale nie mogłem się na nie zalogować bo była założone dodatkowe zabezpieczenie kod który miał tylko właściel jak zakładał to konto, pisałem do sprzedawcy ale nie odpisuje ani nie odbiera co teraz moge zrobić ?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Naiwniaki a tyle tu wpisów na takie "przekręty" teraz otwórz dyskusję: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE a po 14 dniach możesz złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79498684 nie widzę takiego zakupu na koncie z którego piszesz ani na Allegro ani na Allegro Lokalnie. Czy na pewno dokonałeś tego zakupu na tym koncie i na Allegro? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:79498684
#7 Wielbiciel#

tak bo dokonałem zakupu z innego konta tu ma pani adres 

 Client:100729209

email: [edycja] 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79498684 dziękuję! Sprawdziłam to. Przykro mi, że doszło do takiej sytaucji, konto sprzedającego jest już zablokowane. Nie martw się, odzyskasz swoją wpłatę, jednak aby złożyć wniosek musi minąć 14 dni od zakupu, a Twój był dokonany wczoraj. Dowiaduję się czy możemy to przyspieszyć, dam znać gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:79498684
#7 Wielbiciel#

okej dziękuje i pozdrawiam 🙂 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79498684 umożliwiliśmy wcześniejsze złożenie wniosku do tego zamówienia. 
Aby to zrobić wypełnij proszę ten formularz (aby pojawiło się odpowiednie zamówienie, musisz być zalogowany na konto, z którego dokonałeś zakupu). Otrzymasz zwrot wpłaty za to zamówienie od nas 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:79498684
#7 Wielbiciel#

I teraz musze czekać pare dni na rozpatrzenie wniosku tak ?dziękuje jeszcze raz i pozdrawiam 🙂 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79498684 tak, dokładnie, teraz w ciągu kilku dni rozpatrzymy Twój wniosek 🙂 
Cieszę się, że mogłam pomóc! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów