Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ważność karty do 01.01.2022.
Pieniądze zostały przelane na kartę 12.01.2022.
Pieniądze zwrócone przez sklep za zwrot towaru.
W jaki sposób pieniądze mogły zostać przelane na kartę, której termin już się skończył?
Płatność została dokonana za pomocą karty Edenred z warunkiem użycia tylko raz.
W przypadku zwrotu pieniędzy za zwrot towaru pieniądze zostały zwrócone na kartę, która wygasła 01.01.2022.
Pieniądze zwrócone 12.01.2022.
Jednocześnie Allegro musiało zapytać mnie na jakie konto dokonać zwrotu pieniędzy.
Nikt nie pytał o nic.Mówią, że pieniądze są zwracane automatycznie
Czy to prawda? I gdzie teraz szukać swoich pieniędzy.
Tak są zwracane automatycznie ale jak nie doją to powinny wrócić, zapytaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@Client:47166147 konsultuję to dla Ciebie. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
@Client:47166147 wracam z odpowiedzią.
W tym przypadku zwrot został zrealizowany automatycznie na ten sam rachunek, z którego dokonana była płatność. Operator płatności nie posiada informacji czy karta jest przeterminowana lub czy konto w banku jest już zamknięte. Zwrot na nie aktywną kartę nie powoduje odbicia pieniędzy ponownie do Operatora.
Jeśli karta, której Kupujący użył do tej płatności nie jest już aktywna, konieczny będzie kontakt z bankiem/wydawcą karty. Ponieważ wydawcą Twojej karty jest Edenred myślę, że najlepszym sposobem na rozwiązanie tej sytuacji będzie kontakt z nimi.
Znalazłam informację na ich stronie, że jeżeli karta wygasła, a są na niej środki to trzeba wysłać zapytanie z numerem seryjnym karty (10-cyfrowy numer znajdujący się na odwrocie karty, nad paskiem magnetycznym) na adres kontakt-pl@edenred.com. W załączeniu dodaj proszę potwierdzenie zwrotu, które przesłaliśmy do Ciebie w sprawie nr. 20447863.