Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . 13 . 01 2022 zrobiłem zakupy u kilku sprzedających z Allegro. Zapłaciłem blikiem . konto bankowe zostało obciążone . W zakładce moje zakupy mam komunikat że ''płatność w toku'' . Sprzedający do tej pory nie otrzymali wpłaty.
Jak w toku to nie otrzymali, możesz anulować i ponowić płatność, wówczas tamta wróci na twoje konto. Robisz to przez zakładkę "Moje zakupy".
@largomen Lepiej napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f i wyjaśnij sprawę. Gdy anulujesz płatność, będziesz czekał kolejne kilka dni na powrót pieniędzy na konto.
@largomen Cześć 🙂 Skontaktujemy się z Tobą mejlowo w tej sprawie