Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam produkt za który zapłaciłam Jest opóźnienie z dostawą rozmowa ze sprzedającym została zakończona a ptoduktu nadal nie mam. Pisałam jeszcze kilka razy ale cisza
rozmowa ze sprzedającym została zakończona, gdzie tą rozmowę prowadziłaś, zawsze robisz takie rzeczy przez dyskusję, na zwykłym Allegro; https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
sprzedający ma 24godz na odpowiedź, jeżeli nie dojdziecie do porozumienia to po 14 dniach odznaczasz jako nierozwiązaną i składasz wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.