anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić, kiedy nie otrzymałem zwrotu kosztów?

Client:50302675
#7 Wielbiciel#

ponieważ nie otrzymałem zamówionego pakietu

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Vryko
#18 Luminarz#

@Client:50302675 

Po pierwsze - postaraj się odpisywać w jednym wątku. To wciąż za mało informacji, by spróbowac Ci jakoś pomóc. Ok - rozumiem, że coś zakupiłeś i tego nie otrzymałeś, tak?  Pytanie pierwsze - kiedy dokonałeś zakupu i ile czekasz na towar? I dalej - co było podane w warunkach aukcji - jaki był czas dostawy? Czy próbowałeś kontaktować się ze sprzedającym? Wszelkie dane do kontaktu otrzymałeś na mail po zakupie. Zawsze też możesz założyć dyskusję - wtedy pracownicy Allegro postarają się pomóc: https://allegro.pl/dyskusje/nowa

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów