Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupiłem przedmiot i omyłkowo zostało wysłane do mnie coś innego.
Paczka w paczkomacie ale w multiskrzynce, więc nieodebranie nie wchodzi w rachubę.
Robić zwrot czy jak to rozwiązać?
Czy robiąc zwrot, koszt przesyłki zwrotnej ja będę ponosić ?
@seo24h Jeśli chcesz oficjalnie to: odbierasz, sprawdzasz i jeśli się nie zgadza to składasz reklamację na niezgodność towaru z opisem.
Odsyłasz na swój koszt (ewentualnie darmowo jeśli SMART) a sprzedający po uznaniu reklamacji ma obowiązek zwrócić Ci koszty odesłania oraz zrealizować ponowną wysyłkę na swój koszt.
Skąd wiedza że towar jest nie ten, jeżeli ta informacja pochodzi od sprzedającego to niczego nie musisz odbierać, niech sprzedajacy się tym zajmie. Możesz odebrać i się wykłócać ale powtarzam jeżeli masz informację od sprzedającego że to jego pomyłka to nie odbierać.
To należy odebrać i reklamować, ale sprzedajacy powinien się tym zając skoro pomylił.