Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciała bym uniknąć Sądu, ale chyba się nie da. Łazienka wygląda koszmarnie. Mam otwory zrobione w płytkach 120x60 i rdza po nich płynie. Wszystkie uchwyty dla niepełnosprawnych zardziewiały.
Nie powielaj tematu i pisz dokładniej, o co chodzi.
@Client:40441067 Złóż sprzedawcy pisemną reklamację mailem o odeślij towar na adres podany w aukcji w zakładce Reklamacja. Przy zasadnej reklamacji sprzedawca ma obowiązek zwrócić Ci koszt odesłania i towar naprawić, wymienić lub oddać wszystkie koszty. Reklamację składaj z rękojmi, która trwa 2 lata, nie powołuj się na żadne gwarancje. Jeżeli będzie problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej ponownie zgłoś reklamację i poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który dokładnie zna zasady i Ci pomoże.
A jaśniej?
Ale czego oczekujesz? Kiedy kupiłaś towar? Ile czasy był zamontowany? Złożyłaś reklamacje, jak tak to kiedy? Jaka była odpowiedź sprzedawcy? Zardzewiały całe czy śruby montażowe? Były zamontowane zgodnie z instrukcją? Dlaczego sprzedawca jest "toporny"?
Na prawdę, jeżeli oczekujesz jakiejś pomocy to powinnaś zadać sobie trud aby lepiej opisać sytuacje bo jak na razie to jest stanowczo zbyt wiele niewiadomych by cokolwiek doradzać
@Client:40441067 Masz odpowiedź w swoim drugim wątku na ten sam temat. Przy zasadnej reklamacji z rękojmi sprzedawca pokrywa także koszty montażu i demontażu. Jeżeli sprzedający mimo pomocy Allegro stwarza Ci problem z reklamacją, złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia