anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:127680441
#7 Wielbiciel

Brak wypłaty środków przez sprzedającego mimo tego ,że twierdzi iż przelew został wysłany . Nie dostałam żadnej wiadomości ani żadne pieniądze się nie pojawiły na żadnym z kont . Co zrobić 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

A kiedy zwrot, mail od Allegro o zwrocie był? a jaka metoda płatności była?

oznacz moderatorów
Client:127680441
#7 Wielbiciel

Sprzedający twierdzi ,że był zrobiony 25 .11 a żadnego mejla nie dostałam potwierdzającego chcociaz wpłynięcie środków . Raty 

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Jak to było na Pay to  po maylu o zwrocie dosłownie w ciągu godziny czy dwóch dostajesz maile o zmianie umowy. Musiał ten zwrot nie wyjść. Spróbuj mu powiedzieć, że nie było potwierdzenia zwrotu więc nie wyszedł. Jak się będzie upierał to dyskusja. Raz miałam tak przypadkiem przez prowizje i tylko wiedza, ze należy pilnować maila sprawiła, ze sama się zorientowałam zanim klient zaczął mnie ścigać... Ale nie każdy to wie. 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Rozumiem, że chodzi o zwrot? W takim wypadku powinieneś dostać maila z potwierdzeniem wysłania zwrotu i od tego momentu do 5ciu roboczych wraca... Jeśli maila nie było to najpewniej zwrot nie poszedł. To nie musiało być celowo, portal od razu pobiera prowizję i jak zabrało Allegro to zwrot nie wyszedł. Nie doświadczony albo zagoniony sprzedawca może to przeoczyć. Poproś żeby sprawdził czy na pewno zwrot wyszedł albo podaj numer zamówienia i oznacz moderatorów to sprawdzą...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:127680441 Podaj numer zamówienia. Sprawdzę czy sprzedający zwrócił płatność. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:127680441
#7 Wielbiciel

793e7451-ab0f-11ef-ac86-3782316f76c1

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Jak brak maila to możliwe ze nie zwrócił.

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:127680441 sprzedający zrobił zwrot dzisiaj. Przelew może się księgować do 2-3 dni roboczych. Pieniądze wpłyną na to samo konto, z którego była płatność 🙂 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:127680441
#7 Wielbiciel

Dziękuję bardzo 😊 

oznacz moderatorów