
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Brak wypłaty środków przez sprzedającego mimo tego ,że twierdzi iż przelew został wysłany . Nie dostałam żadnej wiadomości ani żadne pieniądze się nie pojawiły na żadnym z kont . Co zrobić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A kiedy zwrot, mail od Allegro o zwrocie był? a jaka metoda płatności była?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedający twierdzi ,że był zrobiony 25 .11 a żadnego mejla nie dostałam potwierdzającego chcociaz wpłynięcie środków . Raty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak to było na Pay to po maylu o zwrocie dosłownie w ciągu godziny czy dwóch dostajesz maile o zmianie umowy. Musiał ten zwrot nie wyjść. Spróbuj mu powiedzieć, że nie było potwierdzenia zwrotu więc nie wyszedł. Jak się będzie upierał to dyskusja. Raz miałam tak przypadkiem przez prowizje i tylko wiedza, ze należy pilnować maila sprawiła, ze sama się zorientowałam zanim klient zaczął mnie ścigać... Ale nie każdy to wie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiem, że chodzi o zwrot? W takim wypadku powinieneś dostać maila z potwierdzeniem wysłania zwrotu i od tego momentu do 5ciu roboczych wraca... Jeśli maila nie było to najpewniej zwrot nie poszedł. To nie musiało być celowo, portal od razu pobiera prowizję i jak zabrało Allegro to zwrot nie wyszedł. Nie doświadczony albo zagoniony sprzedawca może to przeoczyć. Poproś żeby sprawdził czy na pewno zwrot wyszedł albo podaj numer zamówienia i oznacz moderatorów to sprawdzą...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:127680441 Podaj numer zamówienia. Sprawdzę czy sprzedający zwrócił płatność.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
793e7451-ab0f-11ef-ac86-3782316f76c1
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak brak maila to możliwe ze nie zwrócił.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:127680441 sprzedający zrobił zwrot dzisiaj. Przelew może się księgować do 2-3 dni roboczych. Pieniądze wpłyną na to samo konto, z którego była płatność 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję bardzo 😊