Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Inpost zgubił moją paczkę zwrotną do sprzedawcy allegro. Złożyłam reklamację do Inpost, ale przez 3 tygodnie nie została jeszcze rozpatrzona a czas na zwrot minął. pod numerem do śledzenia przesyłki widnieje informacja paczka nadana w paczkomacie 17.09.2022. Niestety zwrot do sklepu nigdy nie dotarł. Chce odzyskać swoje pieniądze, ale sklep nie otrzymał zwracanego towaru, a wina leży po stronie inpostu.
@Glosolli Cześć. 🙂 Skontaktuj się bezpośrednio z InPost, przedstaw całą sprawę i zapytaj o status reklamacji: https://inpost.pl/kontakt
już to zrobiłam, ale oni cały czas zbywają mnie formułką "Informuję, iż reklamacja obecnie jest w trakcie rozpatrywania". Czy allegro może jakoś pomóc w sprawie?
A zwrot ze Smartem?
tak, ze smart
Smart a więc pisz do Allegro.
@Glosolli Przykro mi, ale nie mamy wpływu na czas rozpatrywania reklamacji InPost.
Nie macie wpływu, a czy za zwrot ze Smartem to nie Allegro jest stroną?
@Glosolli Jeśli odesłałaś przesyłkę generując kod darmowego zwrotu, to napisz do nas przez ten formularz, podaj numer zamówienia i wszystkie szczegóły.