anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobic gdy inpost zgubił paczkę zwrotną nadaną do sprzedawcy allegro?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Glosolli
#3 Debiutant#

Inpost zgubił moją paczkę zwrotną do sprzedawcy allegro. Złożyłam reklamację do Inpost, ale przez 3 tygodnie nie została jeszcze rozpatrzona a czas na zwrot minął. pod numerem do śledzenia przesyłki widnieje informacja paczka nadana w paczkomacie 17.09.2022. Niestety zwrot do sklepu nigdy nie dotarł. Chce odzyskać swoje pieniądze, ale sklep nie otrzymał zwracanego towaru, a wina leży po stronie inpostu.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Glosolli Cześć. 🙂 Skontaktuj się bezpośrednio z InPost, przedstaw całą sprawę i zapytaj o status reklamacji: https://inpost.pl/kontakt 

oznacz moderatorów
Glosolli
#3 Debiutant#

już to zrobiłam, ale oni cały czas zbywają mnie formułką "Informuję, iż reklamacja obecnie jest w trakcie rozpatrywania". Czy allegro może jakoś pomóc w sprawie?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A zwrot ze Smartem?

oznacz moderatorów
Glosolli
#3 Debiutant#

tak, ze smart

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Smart a więc pisz do Allegro.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Glosolli Przykro mi, ale nie mamy wpływu na czas rozpatrywania reklamacji InPost. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie macie wpływu, a czy za zwrot ze Smartem to nie Allegro jest stroną?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Glosolli Jeśli odesłałaś przesyłkę generując kod darmowego zwrotu, to napisz do nas przez ten formularz, podaj numer zamówienia i wszystkie szczegóły. 

oznacz moderatorów