Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co zrobic gdy zaplacilam przelewem z konta pobralo pieniadze, a zakup nadal ma status "platnosc w toku"?
Kupujacy nie otrzymal wplaty.
Właśnie sam się zastanawiam: przelew zlecony prawidłowo w niedzielę, zazwyczaj finalizował zakup następnego dnia, tym razem wciąż płatność w toku. Ponawiać to czy czekać?
@WielkiPlantronik Rozumiem, że chodzi o zamówienie numer bbb214e1-97f3-11ec-a429-755752d086de? Tutaj jest płatność przelewem tradycyjnym, zatem proszę o chwile cierpliwości - jeśli do piątku płatność nie przejdzie, to wyślij nam proszę potwierdzenie przelewu przez formularz.
@Client:89916724 Cześć 🙂 O jaki zakup chodzi? Na tym koncie nie widzę żadnych transakcji ze statusem "płatność w toku".
Jeśli płacono przelewem tradycyjnym (i wszystkie dane zostały wprowadzone prawidłowo), to taka płatność może księgować się nawet do 5 dni roboczych.
To ja przepraszam i pozdrawiam księgow(ych/e).
Pytam bo robilam zakupy firmowe z pracy z konta szefa, pierwszy raz takie coś ze wczoraj zaplacilam zeszlo z konta a "platnksc w toku"