anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobic jesli sprzedawca nie zwróci pieniedzy za zwrocony produkt a dyskusja jest zamknięta?

NoeKub22
#7 Wielbiciel#

Jakis czas temu kupilam dla mamy laptop i przyszedł on w gole nie zapakowany oryginalnie. Na stronie jest napisane, że nowy. Od pierwszego wkaczenia bylo niby dobrze az zaczął się zacinac tak, ze nie dało się nic zrobić. Otworzyłam dyskusje ze sprzedawcą i zwróciłam produkt. Kobieta ktora sie ze mną kontaktowała byla pomocna, mila, ale bardzo prosila mnie abym zakończyła dyskusje bo wtedy allegro bedzie się upominało. Pomyslalam, ze poczekam aż zamowie kuriera on odbierze towar i wtedy zakończę dyskusje. Nie jestem niestety na tyle obeznana ze wszystkim jak to działa i te dyskusje zakończyłam. Teraz baba ciagle pisze, ze zwrot jest dokonywany do 14 dni i zazwyczaj szybciej się wywiązują. 14 dni mija już w środę i sie zastanawiam co zrobić w sytuacji jak pieniedzy nie będzie. Bo jakos nie spiesza sie do szybszego realizowania procedury 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pinsplash
#21 Demiurg#

@NoeKub22  To już wiesz, nie kończysz wcześniej dyskusji, niż pieniądze będą na twoim koncie.  Poczekaj , może mają tyle zwrotów, lub mało ludzi - muszą zwrócić do 14 dni. Jeżeli nie - poproś allegro o ponowne otwarcie dyskusji - nie jest to standard ale czasem to robią.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@NoeKub22 Poproś Allegro o ponowne otwarcie Dyskusji przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166&subjectId=2550579a-d...

Jeśli sprzęt był wadliwy, nie obstawaj przy zwrocie bez podania przyczyny, tylko przy reklamacji z powodu wad - wtedy sprzedawca musi Ci zwrócić całą wpłatę + koszt odesłania.

oznacz moderatorów

agaaa094
#1 Nowicjusz#

kilka razy miałam sytuacje, że sprzedawca nie zwrócił pieniędzy, mimo upływu 14 dni od zwrotu towaru. Otwieram zawsze dyskusję, a z jej zakończeniem czekam, aż pieniądze będą u mnie na koncie. Mimo, że sprzedawca wyśle potwierdzenie zwrotu kwoty i prosi o zamknięcie. Trudno, niech czeka, jeśli nie wywiązuje się ze swoich obowiązków w czasie, niech za to odpowiada.

oznacz moderatorów