anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

CO ZROBIC, ZEBY ALEGRO POPRAWILO MOJE IMIE NA MOIM KONCIE

Client:107028083
#7 Wielbiciel#

Jestem Polka mieszkajaca w USA. Od ponad dwoch lat mam konto Alegro I uzywam je, gdy chce wyslac presenty rodzinie w Polsce.
Ostatnio ktos w Alegro sobie zdecydowal, zeby zmienic moje imie na moim wlasnym koncie na imie mojej mamy. Moja mama nigdy nie uzywala Alegro, byla tylko DOSTAWCA.
Wyslalam prosbe do Alegro o poprawienie mojego imiona- odmowili. Rozmawialam przez ich strone z kims, wytlumaczylam wszystko- nadal odmowili, tlumaczac, ze od poczatku to konto bylo na imie mojej mamy. NIGDY NIE BYLO. Zawsze bylo na moje imie. 
Co mam zrobic i do kogo napisac, zeby poprawili to, co spieprzyli? Moge otworzyc nowe konto, ale wolalabym zatrzymac to, co mam, i cala historie. PLEASE HELP.
Bylaym wdzieczna za pomoc,
Dziekuje,

Yvonne Chauvin

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Client:107028083  jeśli zapadła już decyzja, ja również nie mam nic więcej do dodania, ponieważ nasi doradcy i doradczynie kierują się takimi samymi procedurami.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

19macius20
#7 Wielbiciel#

Czy mogę prosić o przedłużenie odbioru paczki A000XV9251

oznacz moderatorów

Client:107028083
#7 Wielbiciel#

Czy ich procedura to zmienianie imion wlascicieli kont i potem odmawianie naprawienia ich wlasnych bledow?
Jak znalezc wiecej na temat ich szefow? Ktos musi mi przeciez pomoc i to naprawic.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nic nie zrobisz, oni są uparci, Pozostaje założenie nowego konta.

oznacz moderatorów