Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem Polka mieszkajaca w USA. Od ponad dwoch lat mam konto Alegro I uzywam je, gdy chce wyslac presenty rodzinie w Polsce.
Ostatnio ktos w Alegro sobie zdecydowal, zeby zmienic moje imie na moim wlasnym koncie na imie mojej mamy. Moja mama nigdy nie uzywala Alegro, byla tylko DOSTAWCA.
Wyslalam prosbe do Alegro o poprawienie mojego imiona- odmowili. Rozmawialam przez ich strone z kims, wytlumaczylam wszystko- nadal odmowili, tlumaczac, ze od poczatku to konto bylo na imie mojej mamy. NIGDY NIE BYLO. Zawsze bylo na moje imie.
Co mam zrobic i do kogo napisac, zeby poprawili to, co spieprzyli? Moge otworzyc nowe konto, ale wolalabym zatrzymac to, co mam, i cala historie. PLEASE HELP.
Bylaym wdzieczna za pomoc,
Dziekuje,
Yvonne Chauvin
@Client:107028083 jeśli zapadła już decyzja, ja również nie mam nic więcej do dodania, ponieważ nasi doradcy i doradczynie kierują się takimi samymi procedurami.
Czy mogę prosić o przedłużenie odbioru paczki A000XV9251
Czy ich procedura to zmienianie imion wlascicieli kont i potem odmawianie naprawienia ich wlasnych bledow?
Jak znalezc wiecej na temat ich szefow? Ktos musi mi przeciez pomoc i to naprawic.
Nic nie zrobisz, oni są uparci, Pozostaje założenie nowego konta.