Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak jednego towaru, 3 sztuk dokładnie po otwarciu paczki 10 minut drogi od paczkomatu w domu. Co jeszcze można zrobić poza wysłaniem wiadomości do sprzedającego w tym fotki z zawartości paczki w formie MMSa oraz napisaniu do sprzedawcy na Allegro? Okres przedświąteczny niestety... to raczej dopiero po 27 grudnia albo po Nowym Roku mogę się spodziewać odpowiedzi od tej firmy. Paczka nie zawiera też żadnych oznaczeń i przyklejonych dokumentów etykiety z kodem QR dla kuriera (tego mini) od Inpostu (dziwne).
Mam taki pomysł aby sprzedawca zawsze musiał zadeklarować ile sumarycznie sztuk towaru pakuje do paczki, wszystkie sztuki razem nawet różnego rodzaju. Wtedy odbiorca już będzie wiedział, że paczka niekompletna, skoro zamówił np. 6 produktów (w tym jednego 2 sztuki np.) a dostał 4 produkty tylko. Może nie odbierać paczki i towar do zwrotu przez firmę kurierską.
Ale co ci nie pasuje z etykietą? Można wysyłać bez etykiety już od dawna
Owszem można nadawać bez etykiety, ale wtedy to kurier wyjmując paczkę z maszyny nadawczej, nakleja etykietę tymczasową, a następnie w oddziale naklejają już właściwą etykietę. Adresat dostaje zawsze przesyłkę z etykietą.
@D_a_r_W Reklamacja tu wchodzi w grę, pisz od razu, a jak problemy to dyskusja z pomocą Alelgro.
@Client:35386082 Tak do InPostu jak paczka cała! co ty piszesz.
Dlatego właśnie mój pomysł na informację w e-mailu o ilości artykułów w paczce i gabarycie paczki dodatkowo, by się przydała, byłoby wiadomo co się stało i jakiej paczki się spodziewać. Kiedyś kabel LAN 10 metrów przyszedł w pudełku jak od odkurzacza samochodowego na 230V a z kolei raz to była taka paczuszka jak futerał na okulary a wydawało się, że będzie większa. Różnie bywa. A jak sprzedawca źle skompletował albo po drodze coś się stało, to będzie wiadomo, żeby nie odbierać i do zwrotu...
Złóż reklamację do Inpostu, z tego co piszesz, to nie wina sprzedawcy, że brakuje towaru, tylko przewoźnika.
Na ich stronie jest formularz do wypełnienia online.
@InPost
@D_a_r_W to na paczce nie było etykiety?
Tak paczka bez etykiety firmy kurierskiej, tej z kodem QR miniaturowym. Dlatego pisałem, że dziwne. Pierwszy raz taka sytuacja u mnie jak korzystam z Allegro od dawna, że jakiś problem z nietypową paczką i brakiem towaru. Także jak dla mnie to i tak dobrze.
Zacznij od tego co Ci napisalem, zobaczysz ci odpisze sprzedający.
Tak sms/mms wysłany na telefon kontaktowy oraz przez formularz zapytania o produkty. Dodatkowo we wspomnianym MMSie fotka na świeżo po rozpakowaniu zawartości i obok widoczna paczka (na szybko rozpakowana, także zdjęcie zrobione 10 minut po odebraniu z paczkomatu), a paczka właśnie bez etykiety, co mnie tak zdziwiło. Pewnie do "po świętach" trzeba poczekać na odpowiedź a jak nie będzie to kolejne kroki, czyli z pomocą Allegro załatwić sprawę. Jak wyżej wspomniane w wątku...
Poczekam do "po świętach" i jak nie będzie odzewu na smsa i formularz kontaktowy ze sprzedającym przez Allegro. To będę działać dalej. Dzięki wszystkim za odpowiedzi w taki szczególny dzień gdzie raczej mało kto zagląda na forum jakiekolwiek a szczególnie po 13-15 🙂 Wesołych i spokojnych dla wszystkich co obchodzą te Święta grudniowe.
@D_a_r_W ciekawe że nie było żadnej etykiety... a jak wygląda śledzenie paczki w aplikacji InPost? Może nie było żadnych statusów w drodze itp a od razu gotowa do odbioru? Może sprzedawca u którego kupiłeś prowadzi firmę blisko lokalizacji Paczkomatu który wskazałeś? Mógł ją nadać w tym, w którym odbierasz, wtedy kurier jej nie pobiera i może dlatego tej etykiety nie dał? Ja mam takie przypadki ale zawsze etykietę naklejam, bo w przypadku braku odbioru przez klienta kurier ją stamtąd zabierze.
Tak to wyglądało - droga paczki:
24 Gru 2024, 11:51
Doręczona
24 Gru 2024, 7:54
24 Gru 2024, 4:29
23 Gru 2024, 23:36
23 Gru 2024, 21:36
23 Gru 2024, 14:41
23 Gru 2024, 12:49
23 Gru 2024, 8:15
W trakcie przygotowania
Teraz zauważyłem wiadomość od sprzedającego na czacie sprzedaży...
"Witam, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zwrócimy środki za brakujący produkt."
Tylko płatność była BLIKiem to nie wiem jak to będzie wyglądać. W każdym razie dzięki za pomoc Tobie i pozostałym tutaj się udzielającym. Pozdrowienia.
Przez Allegro zapewne zwróci więc spokojnie, trafią tam skąd wyszły.