Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem produk, który okazał się nie do końca pasować (cześć do samochodu). Sprzedawca zapewniał że będzie pasować, jednak przy montażu okazało się, że jednak nie pasuje. Zobowiązał się do wymiany na inny egzemplarz, który ma być już właściwy. Jednakże co w przypadku gdy ten wymieniony również nie będzie pasowal, a minie już 14 dni od dostawy pierwotnego? Będę mógł go zwrócić/ponownie wymienić? Czy czas na zwrot ulega wydłużeniu? A może liczony jest od dostarczenia nowego egzemplarza?
@misiaczekmr Cześć. Czas jest liczony od momentu dostawy nowego towaru.
Ale jak nie pasuje to się składa reklamację a nie robi zwrot!
A jaka jest różnica? Dla mnie jako kupującego liczy się efekt finalny - zwrot gotówki za niewłaściwy produkt lub otrzymanie właściwego.
Złożenie reklamacji jest jakkolwiek lepsze czy korzystniejsze?
Duża różnica.
ogromna różnica zwrot nie było transakcji zwracacie sobie towar / kasę montowałeś część ma ryskę otarcie tzn że sprzedawca może ci pomniejszyć zwrot kasy, reklamacja wymiana na nową część nie ponosisz odpowiedzialności za zwrot i uszkodzenia przy montażu
Dzięki, nie wiedziałem o tym. Czyli reklamacji niezgodności towaru z umową (dostarczenie innego niż zamówiony) można złożyć nawet po upływie 14 dni i sprzedający ma obowiązek odebrać ten towar i zwrócić pieniądze?
@misiaczekmr ma obowiązek rozpatrzyć reklamacje i może naprawić, wymienić lub zwrócić pieniądze.
@misiaczekmr towar masz odesłać sam na swój koszt po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji ci zwróci za wysyłkę kwotę na jaką będziesz miał kwit nadania