Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
miesiąc temu zamówiłem pada z chin i dojechał dopiero dzisiaj (26.05).
Wydaje mi się, że jeden suwak w padzie ciężko chodzi ale potrzebuję kilka dni żeby to wyczuć (może podczas użytkowania się to "rozbije"). Oczywiście nie mam zamiaru niszczyć pada ani nic takiego, jedynie chce go sprawdzić.
Czy dobrze się orientuję, że jako kupujący w ciągu 14 dni po odebraniu zakupu (w moim przypadku do 9.05) mogę dokonać zwrotu towaru z otrzymaniem zwrotu pieniędzy?
Dodam jeszcze, że pad miał być czarny a otrzymałem go w kolorze szarym. Jednak chcę dać mu szanse.
Masz na zwrot 14dni od czasu otrzymania towaru, a jak chcesz go odesłać do Chin?
Tak jak zostałem 😉
Przesyłka do Chin wyjdzie pewnie więcej niż sam pad...
Nie mam zamiaru za to płacić.
Zostałem produkt wadliwy i niezgodny z opisem, więc no 😉
@Client:76334187 Jeśli produkt jest wadliwy to należy zgłosić reklamację z tym, że sprzedający ma prawo oczekiwać odesłania towaru - po uznanej reklamacji powinien Ci te koszty zwrócić ale to Ty musisz go odesłać. Podkreślę tylko jeszcze raz, że zwrot kosztów jest po uznanej reklamacji.
Może też się zdarzyć tak, że po zgłoszeniu reklamacji sprzedający nie będzie oczekiwał jego odesłania - ale to już najlepiej będzie jeśli się z nim skontaktujesz i spróbujecie się dogadać.
Jakoś się pobawię z nim
@Client:76334187 tak, 14 dnia na odstąpienie od umowy jest liczone od momentu otrzymania zamówienia. Czyli masz na to czas to 9 czerwca 2023.
Jeśli towar jest wadliwy możesz go reklamować.