anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

CZAS OCZEKIWANIA NA PRZELEW

Client:90046889
#1 Nowicjusz#

Opłaciłam zakup 6 kwietnia. Sprzedający jeszcze nie otrzymał pieniędzy. Proszę o kontakt.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mwmonety
#21 Demiurg#

Sprawdzałeś czy pieniądze zeszły z twojego konta? Sprawdź może system odrzucił ten przelew.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:90046889 Skąd wiesz, że nie otrzymał? Od niego? A może on kłamie? Wejdź w Moje zakupy, kliknij Szczegóły i sprawdź status wpłaty. Jeśli masz status "zakończona", zakup opłacony, to sprzedawca wpłatę otrzymał.

Jeśli wpłata jest anulowana, wróci do Ciebie w ciągu 3 dni. W tej sytuacji ponów płatność.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:90046889 Wejdź i sprawdź jaki masz status płatności, jeżeli zeszły to sprzedawca otrzymał kasę: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/nowe-kupione

oznacz moderatorów