Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opłaciłam zakup 6 kwietnia. Sprzedający jeszcze nie otrzymał pieniędzy. Proszę o kontakt.
Sprawdzałeś czy pieniądze zeszły z twojego konta? Sprawdź może system odrzucił ten przelew.
@Client:90046889 Skąd wiesz, że nie otrzymał? Od niego? A może on kłamie? Wejdź w Moje zakupy, kliknij Szczegóły i sprawdź status wpłaty. Jeśli masz status "zakończona", zakup opłacony, to sprzedawca wpłatę otrzymał.
Jeśli wpłata jest anulowana, wróci do Ciebie w ciągu 3 dni. W tej sytuacji ponów płatność.
@Client:90046889 Wejdź i sprawdź jaki masz status płatności, jeżeli zeszły to sprzedawca otrzymał kasę: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/nowe-kupione