Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po mimo zwrotu towaru który dotarł trzy tygodnie temu nie otrzymałem zwrotu pieniędzy od sprzedającego
@kowalgoldap Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy błyskawicznie pieniądze Ci zwróci.
@kowalgoldap
Zapytaj Sprzedającego - co jest tego powodem.
Napisz do sprzedającego z pytaniem "dlaczego tak długo ?" A może to wypadek losowy, choroba, lub coś co uniemożliwiło zwrot. Zaczynanie od dyskusji to najgorszy z możliwych sposobów rozwiązania sprawy. Lepiej się rozmawia na spokojnie niż awanturując się. A może w danych sprzedającego jest nr.telefonu, zadzwoń. Może ma sklerozę i zapomniał. Tylko ten się nie myli co nic nie robi.
@kowalgoldap Zacznij od Dyskusji, to najlepszy i najbardziej skuteczny sposób rozwiązywania problemów. Ciebie nie interesują problemy przedsiębiorcy, on ma obowiązek zwrócić Ci pieniądze najpóźniej po 14 dniach od odstąpienia od umowy. Nie musisz się mu kłaniać i go o to prosić. Dyskusja to nie jest awantura.