anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czas zwrotu od sprzedającego

MAMY ROZWIĄZANIE!
TempoBinarne
#9 Pomysłodawca#

Witam, 

Dnia 30 lipca zakupiłem laptopa, okazało się, że to była "pomyłka" pracownik wystawił produkt o połowę mniejszą kwotę. Po telefonie od Pani prowadzącej konto firmowe doszliśmy do porozumienia, żeby unieważnić zakup, a zwrot wpłaconych pieniędzy zostanie zrobiony natychmiast. Otrzymałem podstawowego e-maila o zwrocie kwoty jaką wpłaciłem za laptopa. Pieniądze zostały zwrócone 30 lipca, moje pytanie kiedy wpłyną na konto ? ( Płatność była wykonana poprzez AF i tak samo zwrócona ). Dość sporą kwotę mam w tej chwili w przetrzymaniu u Allegro i zacząłem się trochę niepokoić.

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
kostas11
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
TempoBinarne
#9 Pomysłodawca#

Tutaj również nic się nie znajduję nawiązującego do zwrotu kwoty za produkt.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@TempoBinarne Dostalaś maila od Allegro o zwrocie?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Otrzymałem podstawowego e-maila o zwrocie kwoty jaką wpłaciłem za laptopa.

oznacz moderatorów
TempoBinarne
#9 Pomysłodawca#

Tak jak pisałem wyżej, tak otrzymałem emaila informującego o zwrocie.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

No właśnie, spora kwota 🙂 Taki zwrot powinien dojść na konto w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli ten czas minął, złóż reklamację tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f&subjectId=dd1481bc-6...

oznacz moderatorów
TempoBinarne
#9 Pomysłodawca#

Super, dziękuje bardzo szukałem tego formularza ale znaleźć nie mogłem 🙂 

oznacz moderatorów
TempoBinarne
#9 Pomysłodawca#

Ile może trwać odpowiedź na reklamacje ?

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@TempoBinarne widzę, że otrzymałeś od nas wiadomość:

"Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

Zweryfikowałam, że Sprzedający zwrócił należność na Pana rachunek.
Zweryfikowałam to z operatorem płatności P24 i udało mi się pobrać dla Pana potwierdzenie zwrotu należności.

Proszę uprzejmie zweryfikować, jeżeli nie dostrzeże Pan zwrotu środków na rachunku - proszę uprzejmie skontaktować się z Pana bankiem i powołać na załączony dokument.
Bank wówczas powinien odblokować środki.

Gdyby pojawiły się dodatkowe pytania, zachęcam oczywiście do kontaktu.

Życzę miłego wieczoru."

 

Czy postąpiłeś według wskazówek?

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
TempoBinarne
#9 Pomysłodawca#

Witam, nie otrzymałem takiej wiadomości, przynajmniej nie na E-maila jak i Allegro wiadomości, ale bardzo dziękuję za wklejenie tej wiadomości tutaj. Można prosić o wysłanie jeszcze raz tego emaila z potwierdzeniem zwrotu należności ?

oznacz moderatorów
TempoBinarne
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@TempoBinarne Wysłaliśmy do Ciebie ponownie tę wiadomość, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę. Z potwierdzenia operacji wynika, że operator zwrócił te środki bezpośrednio na Twój rachunek bankowy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
TempoBinarne
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje bardzo mój błąd, wiadomość była w SPAMIE.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
TempoBinarne
#9 Pomysłodawca#

Czy aby mieć zwrot na konto przez operatora P24 , muszę mieć aktywowane w ustawieniach wypłat Przelewy24 ? Pytam, ponieważ nie mam. @cloudcloud

oznacz moderatorów