Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:55837340 Musisz to napisać do sprzedawcy, a nie tutaj, na forum. Jego dane masz w mailu po zakupie i w zakładce Moje zakupy.
😂 Takie zgłoszenia do "Allegro" to są konsekwencje zmuszania sprzedawców do niewyróżniania swoich ofert od innych, wszystkie takie same, wszystkie Allegro.....
Klient dobrze myśli, przecież kupił na Allegro.
@TATLOK Jak wszystko OK to od Allegro zakup, jeżeli problemy to zły sprzedawca. Czy kiedykolwiek było inaczej????🤔
@Client:55837340 Teraz jest sporo złych sprzedawców, możesz się o tym przekonać, czytając codziennie to forum, dawniej było z tym znacznie lepiej. Jeśli Twój sprzedawca nie reaguje na reklamację, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i wezwij tam po 24 godzinach pracownika Allegro, który powinien Ci pomóc. Sprzedawca ma 14 dni na odniesienie się do reklamacji z rękojmi.