anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czemu moje zakupy pokazują się jako niezapłacone, mimo tego że za nie zapłaciłam?

Client:110550407
#2 Obserwator#

Dzień dobry,

Zapłaciłam za zakupy, pieniądze zostały pobrane z konta, a mimo to rzeczy pokazują się jako nieopłacone. Płaciłam blikiem. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:110550407 Cześć, wygląda na to, że płatność zakończyła się błędem. W takim przypadku pobrane pieniądze wrócą automatycznie na Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:110550407 Anulować i ponowić płatność.

oznacz moderatorów